Mistä miehenne ostavat vaatteensa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras vaan"

Vieras
Haluaisin ostaa miehelleni jonkun kivan paidan lahjaksi, mutta ei aavistustakaan mistä löytyy kivoja miesten vaatteita. Oma mies hoitaa aina kaikki vaatteensa itse, enkä ole kiinnittänyt yhtään huomiota mistä ne ostaa. Ei mitään nuorisomuotia vaan 35-vuotiaalle sopivaa, tyylikästä vaatetta.

Stockmannilta ja Kekäleeltä nyt ainakin löytyy tyylikästä vaatetta. Espritillä on myös semmoisia ihan asiallisen tyylikkäitä perusvaatteita nuorisokuteiden lisäksi.

Maksimakasiini ja Citymarket. Joo, ei mikään kovin muodikas heppu. Ja ei puhettakaan että edes suostuisi tulemaan tuollaisiin kauppoihin mitä yllä on mainittu. No kerran suostu pitkin hampain tulemaan Dresmannille kun oli pakko ostaa hautajaisiin mustat puvun housut. Mut se onkin mun ikioma juntti juro mörökölli <3

Dressman, K-Citymarket ja Prisma. Siinäpä lähinnä. Joskus jotain jopa HM:stä. Naureskelee aina, että kun hänen työpaikallaan on niin muotitietoista porukkaa, niin ei tule samat vaatteet vastaan. Mutta jos menee ABC:lle syömään tms. niin sitten tulee :)

[QUOTE="vieras vaan";28229394]Haluaisin ostaa miehelleni jonkun kivan paidan lahjaksi, mutta ei aavistustakaan mistä löytyy kivoja miesten vaatteita. Oma mies hoitaa aina kaikki vaatteensa itse, enkä ole kiinnittänyt yhtään huomiota mistä ne ostaa. Ei mitään nuorisomuotia vaan 35-vuotiaalle sopivaa, tyylikästä vaatetta.[/QUOTE]

ja mitä pitää ja eti.en usko että suostuu pistämään fanelli paidan joka on vaaleen punanen?

Yhteistyössä