Aikaisemmin oli puhetta että kauan olitte yh, niin moni oli aika nopeastikin löytäny uuden miehen. Mistä te näitä aarteita olette löytäny?! Itse en tunnu missään tapaavan mielenkiintoisia miehiä... Baareissa en tykkää juosta, teenkö siinä virheen...? Nyt 1v yksin, seura kelpaisi
Ei niitä helmiä tuolal vapaana liiku, moni huomaa etsiessään myöhemmällä iällä että vapaana olevat ovatkin jo k erran käytettyjä ja viallisena hylättyjä Vitsi vitsi =)
Mun Rakas tuli kaverinsa kans meille viime kesänä grillaileen. Odotin toisella kuulla. En tiä miten sekasi mun hormoonitasoni oli, kun "normi" tilassa en varmastikkaan olisi kattonutkaan häntä sillä silmällä!! =)
Oli oikea resu-pekka...
Nauroimme yhdessä juuri kuvaa joka oli otettu tuolloin. Voi hyvänen aika sentään!! Risaset farkut, joku karmee venähtänyt "kalja-paita", lippis väärin päin ja likaset muka-valkoiset tennissukat!!! Kaameeta.
Sittemmin on kaikki tennis sukat hävitetty ja muut vaatteet ovat AINOASTAAN työ-vaatteita
Hormonit tekivät tepposen, mutta hyvän sellaisen!!! Kyllä hänestä "kuoriutui" kelpo mies!!! (koulutus kyllä hivenen kesken )