V
Vieras
Vieras
Siis nukun kunnon yöunet, syön terveellisesti, ulkoilen...
Miksi mä oon silti jatkuvasti väsynyt? Varsinkin iltapäivästä alkaa nukuttaa niin paljon, ettei ole muuta vaihtoehtoa kuin nukkua pari tuntia. Menee siis sellaiseksi "överi-väsymykseksi", että silmät luppasee, päätä alkaa särkeä, en juuri ymmärrä mistään mitään, niin kuin menisin johonkin horrokseen tietyllä kellonlyömällä. En pysty tekemään mitään, kun niin väsyttää ja väsymys turruttaa toiminnan.
Tää on ihan kauheeta. :/
Miksi mä oon silti jatkuvasti väsynyt? Varsinkin iltapäivästä alkaa nukuttaa niin paljon, ettei ole muuta vaihtoehtoa kuin nukkua pari tuntia. Menee siis sellaiseksi "överi-väsymykseksi", että silmät luppasee, päätä alkaa särkeä, en juuri ymmärrä mistään mitään, niin kuin menisin johonkin horrokseen tietyllä kellonlyömällä. En pysty tekemään mitään, kun niin väsyttää ja väsymys turruttaa toiminnan.
Tää on ihan kauheeta. :/