Mistä muusta raskausoireet voivat kertoa kuin raskaudesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Neuvoton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Neuvoton"

Vieras
Eli mulla on kierto ihan sekaisin, joten mistään kp:sta tai muista ei ole mitään tietoa. Mutta ongelmani on siis se, että minulla on raskausoireita, jatkuvaa kuvotusta, menkkakipuja, pientä palelua ja lämmöt koholla.

Mutta vasta pari päivää sitten minulla oli jonkinlaiset minimenkat jotka kesti 3pvä! Ja varmuudeksi tein vielä testin noiden vuotojen loputtua ja se oli aivan puhdas, varma nega.

Olen lopettanut cerazette pillerit reilu kuuakusi sitten, eli vauva on toivottu, mutta en tosiaan nyt usko olevani vielä raskaana. silti huolestuttaa mistä nämä kaikki oireet voi johtua.

Alkavat olemaan sen verran voimakkaita, varsinkin kuvotus, että alkaa häiritsemään elämää :(

Apua siis kaivataan!

Noita oireita saattaa ilmetä jo ihan vaan siksi, että haluaa olla raskaana, mutta esim. alavatsakivut voivat johtua kohdunulkoisesta raskaudesta, joten sinuna kävisin lääkärillä.

Hmm, mulla keväällä tarkastettiin kilpirauhasarvot, jotka oli normaalit yhdessä muussa yhteydessä, mutta sen voisi varmaan pyytää tarkistamaan uudestaan... Mitään ihmeellistä stressiä ei ole ja tietysti toivon raskautta, mutta en nyt erityisen fanaattisesti, enemmän tulee jos on tullakseen periaatteella...

Mutta kannattaa varmaan sinne lääkäriin olla yhetydessä, jos ei nyt mene muutamassa viikossa ohi, mä olen vain tosi huono ottamaan lääkäriin yhteyttä, ellen ole tosi kipeä, en halua olla 'vaivaksi' ja tunnen itseni aivan vainoharhaiseksi :D

Yhteistyössä