Mistä nettikaup. löytyisi värikkäitä vaatteita POJILLE?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiipsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hiipsu

Vieras
Jakakaa hyvät nettikauppavinkit kanssani! :-) Tuntuu, että tytöille on joka paikassa ihania vaatteita, mutta pojille pelkkää harmaata, tummansinistä ja mustaa... Mistä löytäisin värikkäitä vaatteita 2v pojalleni? Saa olla ulkomaalainenkin verkkokauppa, mutta mielellään EU:n alueelta kuitenkin.

www.meandi.fi tuolta löytyy värikkäitä ja ihania, trendikkäitä vaatteita niin tytöille kuin pojillekin, mut en tiedä voiko niitä netin kautta tilata, mut pidä kutsut ;)

Kiitokset noista kahdesta linkistä. Tuolla sisukkaassa olen joskus käynytkin, muhun vaan ei noi uusretrot iske kuin kaikista pelkistetyimmillään. :-) Taidan olla vaikea tapaus. Täytyy tutustua vielä tuohon jälkimmäiseen linkkiin paremmin. Se oli ihan uusi tuttavuus mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Hiipsu:
Jakakaa hyvät nettikauppavinkit kanssani! :-) Tuntuu, että tytöille on joka paikassa ihania vaatteita, mutta pojille pelkkää harmaata, tummansinistä ja mustaa... Mistä löytäisin värikkäitä vaatteita 2v pojalleni? Saa olla ulkomaalainenkin verkkokauppa, mutta mielellään EU:n alueelta kuitenkin.

mä tykkään Name it- merkkisistä vaatteista. on kivoja värejä ja malleja. Just ostin 2 v. pojalleni kassillisen mm. vihreitä ja turkooseja vaatteita.

Kivoja vaatteita löytyi monesta liikkeestä :) Tuolla Poppaa kaupassa näkyi olevan Name it:n vaatteita myynnissä, täytyy varmaan tilailla sieltä kun niitä ei edes kovin monesta kaupasta tunnu löytyvän.

Olen joskus tilannut mytoysista ja muistaakseni siellä oli kiinteät postikulut, aika korkeat. Mutta tilaa ihmeessä lisäksi leluja niin tulee "halvemmaksi". :-)

Nyt laitoin tilaukseen tytön vaatteita tuolta poppaa.netistä. Saas nähdä millaisia ovat! :-)

mä tilasin kanssa mytoy:sta jouluksi leluja. Kaikki oli muuten hyvin, mutta enhän mä tajunnut että esim. Fisher Pricen eläinjuna hoilottaa kaikki laulut saksaksi! oli siinä meidän 1,5-vuotiaalle kielikylpyä kerraksi...

Ei ole suomeksi mytoysin sivuja ja ei voi maksaa postiennakolla, vaan pitää olla luottokortti. Kerran ottivat mun visalta kahdesti saman summan, mutta onneksi korjasivat virheensä heti kun valitin. Muuten on kaikki sujunut hyvin kyseisen firman kanssa.

Yhteistyössä