Mistä nettikaupasta tilaatte äitiysvaatteita? Tai olette tilanneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "niin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hm.com.. sitte mamalicious on halpa. niitäkin on jossain nettikaupassa kun googletat mut ei ole kyll laadukkaita..
jos päädyt johonki kallimaan vaatteeseen ni osta semmmnen, mikä ky sitte yös imettäessä.
käytettynä huutonet, mut sielläkin aika hinnat varrsinkin ku siel ei oo palautusoikeutta..

Tuolla Boobin omassa online shopissa on myös outlet, jossa on 15€ kivoja vaatteita, joista monet käy sekä odotusaikana että imetysaikana, ei mielestäni paha hinta. Ja Boobin vaatteilla on hyvä jälleenmyyntihintakin, jos innostuu myymään sen jälkeen, kun ei itse enää tartte mammavaatteita... :) H&M ja Mamalicious taitaa olla kaikista edullisimpia. Myös Nelly.com myy muutaman eri merkin äitiysvaatteita. Myös Vekaravintillä näytti olevan aleja äitiysvaatteissa :)

Mä just ja just raaskin tilata Missy Momilta ulkoiluhousut & hupparin ja oon ollut iloisesti yllättyny, niitä on pystyny tosi hyvin käyttää raskauden jälkeen ja ovat nyt toisen raskauden aikana käytössä... Silloin tilatessa ajattelin et myyn eteenpäin mut eipä tarvinnu! Eli jos satsaa laatuun (ovat muuten Suomessa tehtyjä vaatteita et siks myös löytyy hintaa) niin on kyl saanukin käyttää niitä koko rahan edestä! Kannattaa tsekata, valikoimaa muuten löytyy ja kokojakin tälläselle pullukammalla mammalle!

http://missymom.shop.wosbee.com/PublishedService?theme=clear

Yhteistyössä