Mistä NOPEASTI Coctailasu / iltapuku odottajalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamselli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mamselli

Vieras
Apua!

Tiesin että menemme mieheni kanssa onnittelemaan tuttavia merkkipäivän johdosta, mutta eilen illalla mieheni kertoi että siellä on pukeutumiskoodi: Coctailasu / iltapuku ja paikka joku hieno kartano. (Meidät kutsuttu suullisesti ja oli saanut kyseisen tiedon aika myöhään, tai/ja mies unohtanut kertoa asiasta minulle ...)

Mulla masu silleen sopivasti pyöreä, ettei mikään juhla-asuni käy... siis ei mahdu päälle. Olin ajatellut pukea perussiistiä päälle, mutta nyt kotiäidin kaapista ei kyllä löydy sopivaa.

Ideoita?

Alkuperäinen kirjoittaja Mamselli:
Apua!

Tiesin että menemme mieheni kanssa onnittelemaan tuttavia merkkipäivän johdosta, mutta eilen illalla mieheni kertoi että siellä on pukeutumiskoodi: Coctailasu / iltapuku ja paikka joku hieno kartano. (Meidät kutsuttu suullisesti ja oli saanut kyseisen tiedon aika myöhään, tai/ja mies unohtanut kertoa asiasta minulle ...)

Mulla masu silleen sopivasti pyöreä, ettei mikään juhla-asuni käy... siis ei mahdu päälle. Olin ajatellut pukea perussiistiä päälle, mutta nyt kotiäidin kaapista ei kyllä löydy sopivaa.

Ideoita?
Siis juhlat on jo to iltana, eli huomenna! IIIK!

Tavallisista vaatekaupoistakin voi löytyä juhlamekko, joka on väljä vaikka ei olekaan raskausmekko. Esim. H&M:ltä ja Ginatricotista voi löytyä edullisesti juhlavannäköisiä. Asusteilla voit tosiaan lisätä juhlavuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Ou nou, mama liciousilta jotain? ja siihen joku hieno huivi hartioille + korkokengät?

Netistä tilaamalla menee liian tiukille... jos vaikka ei ehdi ja en tiedä missä myytäisiin tässä lähellä. Kauppaan lähtökin hankalaa, tänään ja huomenna 3kplalle 5v naperoa ... ei oikein rohkaise lähtemään juhlavaateliikkeisiin. :-( Ehkä jos saisin naapurin mukaan, mutta hänellekkin tuli tytär eilen kylään pikkuisensa kanssa, joten...

Helsingissä varmaan olis sopivia liikkeitä, mutta tällä porukalla sinne meno on kyllä utopiaa, yksin voisin ainakin teoriassa sinne lähteä ajamaan... Olisinpa tiennyt jo viikonloppuna...

Alkuperäinen kirjoittaja Esposa:
Tavallisista vaatekaupoistakin voi löytyä juhlamekko, joka on väljä vaikka ei olekaan raskausmekko. Esim. H&M:ltä ja Ginatricotista voi löytyä edullisesti juhlavannäköisiä. Asusteilla voit tosiaan lisätä juhlavuutta.

Totta... Lahdestahan nuo löytyisi, eli olisi siedettävä matka meiltäkin... kun vaan saisin nuo tenavat pysymään aisoissa, poika on 2v ja ihan termiitti kaupassa. :-) Juoksee heti karkuun, luulee että se on hauskaa.

mä löysin itselleni juhlamekon kaupunkimme yhdestä juhlavaateliikkéestä, ei ollu tarkoitettu erikseen odottaville vaan ihan normi mallistoa, VILA:n nätti mekko, menee vaikka baariin tai häihin. olen nyt käyttänyt tuota mekkoa rv:t 15-27 :)

Minkä kokoista etsit ja missäpäin suunnilleen asut? Muoks: Jaa vastasitkin ettet ole täältäpäin, mulla ois ollu musta odotusiltapuku, täyspitkä..

Jos kaupoilla on useampia eri vaihtoehtoja niin kannattaa ostaa jostain tosi joustavasta kankaasta oleva puku joka käy sitten raskauden jälkeenkin. Tai paita ja hame löytyis varmaan helpommin.

Lahdesta n. 50km etelään asun.
Kokoni on ehkä jotain M / 38, tosin jotku S kokoisetkin menee.
Vilan malliston kävin läpi eräiden juhlien alla ja siellä oli kivoja mekkoja, mutta pääasiassa liian lyhyitä tähän tarkoitukseen.

Yhteistyössä