Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Steissiltä?
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Steissiltä?
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Steissiltä?
MIkä paikki on Steissi?? JOs joku pika vippi juttu---->>ITTellä kielto niihin
Tuli eka kyllä ittellekki mieleen että pika vipin paikka
Alkuperäinen kirjoittaja ehdotus:Myy p***että! :kieh;
täytyy osata olla avaamatta hänen aloituksiaan =)Alkuperäinen kirjoittaja Lumea:mä alan pikku hiljaa kypsymään = Ewiin??????????
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Alkuperäinen kirjoittaja ehdotus:Myy p***että! :kieh;
Itte en myy peesetä----------------->>Oon kunnian nainen se on aina vaihto kauppa= joko ittelle mäkkäri ateria tai suu seksiä ittelle
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Alkuperäinen kirjoittaja ehdotus:Myy p***että! :kieh;
Itte en myy peesetä----------------->>Oon kunnian nainen se on aina vaihto kauppa= joko ittelle mäkkäri ateria tai suu seksiä ittelle
no niin niin!! Miehelle persettä ja sulle rahaa! Eikös se ole hyvä vaihtokauppa!
Ja sillä rahalla voi ostaa sen mäkkäri aterian.Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Alkuperäinen kirjoittaja ehdotus:Myy p***että! :kieh;
no niin niin!! Miehelle persettä ja sulle rahaa! Eikös se ole hyvä vaihtokauppa!
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Alkuperäinen kirjoittaja ehdotus:Myy p***että! :kieh;
Ei vaan--->>Laitonta= Ukkoni sanoo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Alkuperäinen kirjoittaja ehdotus:Myy p***että! :kieh;
Ei vaan--->>Laitonta= Ukkoni sanoo
Ukkos on väärässä. Omaa toosaa saa myydä ihan miten paljon huvittaa. Toisen toosan myyminen on laitonta.