Mistä Nuk -tutteja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuttihätä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuttihätä

Vieras
Epätoivon vimmalla olen yrittänyt etsiä Nuk tutteja, mutta mistään ei löydy. Me tarvittaisiin luonnonkumisia ja koko pitäisi olla 2 (mieluiten koko 3, mutta sitä ei taida Suomesta saada). Ja niiden pitäisi olla vielä BPA vapaita. Tietäiskö joku jotain nettikauppaa, mistä näitä NUK tutteja löytyy? Olen yrittänyt googlettaa, mutta tuloksetta.

Minulla on hämärä muistikuva, että olisin nähnyt NUK-tutteja paikallisessa Prismassa, mutta en ole varma, kun etsin itse ihan muuta. Myös Stockmann voisi olla sellainen paikka, mistä ehkä etsisin, ellet ole jo etsinyt. BPA-vapaudesta en tiedä mitään enkä valitettavasti nettikaupoistakaan.

Tuosta BPA:sta: se on hormonihäiritsijäkemikaali, jota käytetään mm. tuteissa ja tuttipulloissa (ja vaikka missä muuallakin). Esim. täältä löytyy lisätietoa: http://www.bebesinfo.fi/sivu.php?artikkeli_id=157

Lähden huomenna kiertämään meidän kaupungin marketit ja lastentarvikeliikkeet läpi. Onhan tuo meidän lapsonen jo niin iso, ettei enää tarvitsisi tuttia, mutta reissunlähdön ja lentokoneessa olon takia vielä tarvittaisiin tutti.

Kiitos teille!