Mistä nyt saan sairaslomatodistuksen ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZIKI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ZIKI

Aktiivinen jäsen
06.03.2010
1 227
0
36
illalla veti vatsan kuralle ja nyt sitä onkin tässä ahkerasti tyhjennetty koko yö, joten en kyllä ole menossa aamukuuteen töihin...Mutta tässä vieressä oleva paikallinen terveyskeskus on tietenkin heinäkuun kiinni, joten mistä todistus ? Helsingissä asun siis. Ja ei, ei ole työterveyslaitosta mihin mennä. Joten pitääkö minun mennä johonkin sairaalan päivystykseen aamulla hankkimaan todistus vatsataudin takia ? Ja jos, niin mihin sairaalaan ja mihin aikaan ?

no kun en oikein mistään mitään tietoa löydä, ja tämä on eka kerta kun tarvitsen apua loma-aikana niin ei ole kokemusta, en oo asunu täällä ku pari vuotta...hemmetti jos joudun menemään johonkin sairaalan päivystykseen, siellä saan odottaa koko hiton päivän, kun ei ole todellakaan kyse kiireisestä tapauksesta ja sairaslomapäivän idea olis just se et sais levättyä mitä en tietenkään saa ku istun jossain kuppasessa odotushuoneessa koko päivän

no kun en oikein mistään mitään tietoa löydä, ja tämä on eka kerta kun tarvitsen apua loma-aikana niin ei ole kokemusta, en oo asunu täällä ku pari vuotta...hemmetti jos joudun menemään johonkin sairaalan päivystykseen, siellä saan odottaa koko hiton päivän, kun ei ole todellakaan kyse kiireisestä tapauksesta ja sairaslomapäivän idea olis just se et sais levättyä mitä en tietenkään saa ku istun jossain kuppasessa odotushuoneessa koko päivän

Kokeileppa soittaa omaan terkkariin , eiköhän siellä ole vastaaja jossa kerrotaan päivystävän tk:n numero ;)

tuolta löytyi tieto, että on oma-aikana olemassa viisi terveyskeskusta, jotka ovat auki ( yksi tuossa ihan lähellä) ja siellä hoidetaan kiireellistä hoitoa tarvitsevat potilaat ja pitkäaikaisten sairauksien välttämätön seuranta.
Eli minun pientä vatsaflunssaani tuskin lasketaan tuohon joukkoon...elikkä...öö...yksityisellekö pitäs mennä ? Taitaa tulla halvemmaksi pitää palkaton vapaapäivä kun osapäivätyössä käyn, kun maksaa se yksityislääkärin palkkio...vittu mie kyl sanon. Ei tuu mitään. Ellen sit saa potkuja tän takia, eipähä tartte murehtia et saako nukuttua.

tuolta löytyi tieto, että on oma-aikana olemassa viisi terveyskeskusta, jotka ovat auki ( yksi tuossa ihan lähellä) ja siellä hoidetaan kiireellistä hoitoa tarvitsevat potilaat ja pitkäaikaisten sairauksien välttämätön seuranta.
Eli minun pientä vatsaflunssaani tuskin lasketaan tuohon joukkoon...elikkä...öö...yksityisellekö pitäs mennä ? Taitaa tulla halvemmaksi pitää palkaton vapaapäivä kun osapäivätyössä käyn, kun maksaa se yksityislääkärin palkkio...vittu mie kyl sanon. Ei tuu mitään. Ellen sit saa potkuja tän takia, eipähä tartte murehtia et saako nukuttua.

No soitat sinne päivystävään ja sanot että tarvitset sairaslomatod. Niinhän muutkin tekee ja kyllä ne sen kirjoittaa

Haartmanin sairaalassa on ainakin terveyskeskuspäivystys ja sairaalapäivystys eli aamulla sinne. Myös Malmin sairaalalla on varmasti samanlainen, se sijaitsee ttilapäisesti Marian sairaalan tiloissa.

Voi hakea. Ainakin minä sain tänään flunssaan. Ei sairaanhoitajaa paljoa kiinnostanut tutkia mua ja mitäpä sitä turhia. Perusflunssaan saikkua, turha siihen on aikaa ruveta tuhlaamaan. Eli päivystyksen vastaanottoon menin ja sanoin et ois flunssaa ja poissaololappu pitäis saada töihin. Odottelin 10minuuttia ja huoneeseen 2minuutiksi ja lappu kourassa ulos. Ei pahemmin ollut jonoa sunnuntaiaamusta.

Yhteistyössä