Oikeeta nimeä en tuolle hatulle tiedä, mutta olen nähnyt niitä ihan pienillä vauvoilla, ja tuo otsakohta hatussa näyttää ihan papukaijan nokalta. Sellaisen haluisin vauvalle, osaako joku sellaista neuloa tai löytyykö ohjetta? Apuja vastaanotetaan...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:http://www.novita.fi/sys/cms.php?cms_cname=neulemalli_koonti&nlm_content=3002
tarkoitatkohan tätä.. novita lankakerän vieheessä on myös tämä ohje. helppo ja nopea
Alkuperäinen kirjoittaja melle:Niin tuo ohje on Novitan Wool-kerän vyötteessä
Itse teen paljon tuota myssyä. Luomalla enemmän/vähemmän silmukoita alussa ja tekemällä isommat/pienemmät siksakit saaat erikokoisia myssyjä..
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:Alkuperäinen kirjoittaja melle:Niin tuo ohje on Novitan Wool-kerän vyötteessä
Itse teen paljon tuota myssyä. Luomalla enemmän/vähemmän silmukoita alussa ja tekemällä isommat/pienemmät siksakit saaat erikokoisia myssyjä..
vinkkaapas että millä silmukkamäärällä ja kerroksilla onnistut tekemään 1,5v ipanalle pipan?