mistä olette ostaneet halvalla lasten vaunut ja auton turvakaukalo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kojo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kojo

Vieras
en uskalla mistään oikein lähteä hankkimaan kun ei tiedä mistä saisi edullisimmat mutta silti turvalliset ja hyvät. ensimmäinen lapsi syntyy parin kuukauden kuluttua...

halpa ja hyvä...taitaa olla mahdoton yhtälö. lastentarvikkeesta ollaan haettu kaukalot ja isommat "penkit". tarjouksia kytätessä. niillä on näin keväisin aina edellisen vuoden kuosit tarjouksessa ja ollaan kyllä hyödynnetty tämä. tai siis ainakin ite olen tykännyt brion ja britaxin kaukalosta. ;)

vaunujahan löytää huutiksesta, tutuilta ja kauppojen ilm.tauluilta ym mikäli käytetyt kelpaa. uusista en tiedä kun en ole koskaan uusia ostanut ja neljäs lapsi tulossa. aina olen käytettyjä hyödyntänyt, koska on ollut sopivasti tarjolla.

Itse olen ostanut muutama vuosi sitten - edelleen modernin näköiset - Emmaljungan kuomurattaat kirpputorilta 100 eurolla edelliselle lapselle. Nyt vastasyntyneelle vauvalle ostimme rattaisiin 50 euroa maksanut kantokoppa ja yhdistelmä näyttää oikein hyvältä! "Vaunut" ovat tuhdit ja toimivat ja vaunukauden loputtua toimivat sitten rattaina. Tällaiset "yhdistelmät" lienevät ns. kevytyhdistelmät, jollaisia kokonaisuuksia myydään myös uutena.

Eli jospa ostaisit laadukkaat käytetyt kuomurattaat ja siihen sävy sävyyn kopan, jonka "istutat" sisään rattaisiin (selkänoja makuuasennossa).

Yhteistyössä