Mistä olette ostaneet jouluverhoja edullisesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äippä x3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Äippä x3

Aktiivinen jäsen
23.02.2008
2 848
0
36
Tarvis saada jouluilmettä kotiin, ja olohuoneeseen pitäisi verhot ostaa. Eritoten pitkät verhot. Hätätapauksessa myös paneliverhot kävisivät. Ja mistä saa pitkiä kappoja valmiina. Tuo olkkari on ikuinen ongelma kun siinä on 3 korkeaa ikkunaa rinnakkain :headwall: Eikä sitten oo varaa laittaa verhoihin paljoa rahaa. Ketookaahan missä olette nähneet edullisia ja jouluisia verhoja :)

Alkuperäinen kirjoittaja ^^outolintu^^:
ikea, ellos(osa halpoja osa ei),jotex,jysk... näistä ite kattellu, mutta mulla ongelmana matala huonekorkeus, niin suuri osa verhoista liian pitkiä...

voihan niitä aina lyhentää, niinkun minäkin joudun tekemään..

Onko tää nyt vähän jotenkin epäjohdonmukaista, kun ensin jouluketjussa kyselet lapsille joululahjoja kun ei ole varaa niitä ostaa ja sitten ostelet _jouluverhoja_????

Jouluverhot ei liene kovin pakolliset. Jos lasten lahjat jää niiden takia ostamatta. Näin ainakin mun mielestäni.

Ostin itselleni punaisen lakanan (ihan liinavaateosastolta) joululiinaksi hintaan 7.90.

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:
Onko tää nyt vähän jotenkin epäjohdonmukaista, kun ensin jouluketjussa kyselet lapsille joululahjoja kun ei ole varaa niitä ostaa ja sitten ostelet _jouluverhoja_????
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:
Jouluverhot ei liene kovin pakolliset. Jos lasten lahjat jää niiden takia ostamatta. Näin ainakin mun mielestäni.

Ostin itselleni punaisen lakanan (ihan liinavaateosastolta) joululiinaksi hintaan 7.90.

Anteeksi, mutta missä olen kysynyt lapsille joululahjoja?
Yhdessä ketjussa mainitsin että meille voi olla tulossa huono joulu, jos veronpalautusrahat menevät vesivahingon maksamiseen. Osa meneekin, mutta ei tapahtunut niin vakavasti että kaikki rahat menevätkään. Missään en kyllä ole lahjoja lapsilleni pyytänyt tietääkseni?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sä et siis ole sama äippä x3 kuin tuolla "Anna hyvän kiertää jouluksi" -ketjussa???

No tietääkseni en ole kyllä ole :D Mutta tällä palstalla on kuitenkin varmaan 10 nimimerkkiä samalla tai samantapaisella nimimerkillä, niin mustana kuin harmaana. Mutta jos mustalla samalla nikillä siellä "anna hyvän kiertää jouluksi" on, niin miten se voi olla mahdollista? Itse olen kyllä tällä nikillä palstaillut jo pari-kolme vuotta.

Lisäys. Pikaisesti pläräsin tuon "anna hyvän kiertää jouluksi" ketjun. Enkä kyllä nähnyt nikkiä, enkä mitään nikkiäni vastaavaakaan?

Mutta kiitos niille jotka asiallisesti vastasivat alkuperäiseen kysymykseen :hug: Nyt vain verhoja metsästämään.

Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sä et siis ole sama äippä x3 kuin tuolla "Anna hyvän kiertää jouluksi" -ketjussa???

No tietääkseni en ole kyllä ole :D Mutta tällä palstalla on kuitenkin varmaan 10 nimimerkkiä samalla tai samantapaisella nimimerkillä, niin mustana kuin harmaana. Mutta jos mustalla samalla nikillä siellä "anna hyvän kiertää jouluksi" on, niin miten se voi olla mahdollista? Itse olen kyllä tällä nikillä palstaillut jo pari-kolme vuotta.

sehän voi olla mahdollista, jos nimimerkki toisella alkaa pienellä kirjaimella, sulla näköjään alkaa isolla

Yhteistyössä