Mistä olette tietäneet, että "hän on se oikea?"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helmi

Vieras
Siis te jotka olette naimissa ja muutkin joilla on se oma unelma kumppani. :)

Olen törmännyt ihanaan miehenn. Ollaan tunnettu nyt 2 kuukautta ja ollaan molemmat todella rakastuneita. Puhetta on ollut lapsista ja naimisiin menosta jne. Molemmilla on takana pitkät suhteet ja muutama lyhyempi suhde.
Kummastakaan ei ole tuntunut ikinä tältä kuin ny toistemme kanssa... on vaan niin hyvä olla yhdessä.
Molempien suku ja ystävät puhuvat jo meidän naimisiin menosta ja lapsista jne. Ihmettelin tätä eräälle ystävälle ja hän sanoi, että sen vaan näkee meistä että näin se homma menee.

Voiko tuollaisen nähdä ulkopuolinen, mistä voin tietää että tämä on just se mies kenet haluan?
Kertokaa ihania rakkaustarinoitanne! :)

mä en tienny, tutustuttiin kun mä olin 8 luokalla ja mies jo 18v. inhosin miestäni ensi näkemältä :ashamed: mutta mutta... monen vuoden ja muiden suhteiden jälkeen tiemme kohtasi ja tässä ollaan 10 vuotta yhteistä taivalta :heart:

vuosien saatossa.
silloin kun mielenkiinnon kohteet, ajatukset, huumorintaju on aika samoilla linjoilla on suhdetta helppo jatkaa.
kun pahin huuma loppuu ja arki alkaa niin päivä päivältä olo tuntuu luontevalta ja hyvältä.
ainakin näin nyt 22.v on tuntunut

Mä tiesin heti kun ensimmäisen kerran mieheni näin! Tutustuttiin yhteisen harrastuksen kautta, ensin "kavereina" vaikka molemmat vaan yritti selvittää onko toinen kiinnostunut vai ei. Ekan kerran kun sovittiin tapaaminen, jäin jo yöksi ja siitä se sitten lähti. Heti oli "oikea" olo. Nyt 5 vuoden jälkeen ollaan naimisissa ja yksi lapsi on.

Kolmannella tapaamisella tiesin. En osaa sitä selittää, mut se tunne oli uskomaton. Oli jotenkin semmoinen olo, että on just siinä minne kuuluu. Ja kyllä se tunne on kantanut vaikeetkin ajat.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Kolmannella tapaamisella tiesin. En osaa sitä selittää, mut se tunne oli uskomaton. Oli jotenkin semmoinen olo, että on just siinä minne kuuluu. Ja kyllä se tunne on kantanut vaikeetkin ajat.

niin meilläkin, pian 20 vuotta :)

Vähän reilu 21 vuotta oltu yhdessä ja ekojen treffien jälkeen sanoin kavereille, että jos tästä ei tuu mitään, niin ei sitten mistään... kaikki vaan synkkasi ja oleminen, jutteleminen yms. oli vaan niin luontevaa.

Minä tiesin sen heti, kun mieheni ensimmäisen kerran näin. Luulin vain, ettei se tule koskaan tapahtumaan, koska tiemme kun erkanivat (ihan siis vaan juteltiin yhdessä tapahtumassa), niin emme edes yhteystietoja vaihtaneet.

Vaan meni muutama viikko, niin mies oli kaivanut mun yhteystiedot yhteisten tuttavien kautta ja siitä se lähti. Ja sen vaan tiesi :)

Olin mä rakastunut ollut monesti ennenkin ja luullut, että se on sitä oikeaa rakkautta. Mutta tuo mies kun vastaan tuli, niin tunne oli ihan eri. Se oli semmosta varmuutta.

siitä, ettei mun oo koskaan tullu mieleenkään kysellä keneltäkään, että mistä sen sitten tiesi :D todellakin, sen vaan tiesi ja tietää edelleen.. 17v yhdessä, onnellisina =)

Heti ensi hetkestä saakka tuntui kun olisi pitkän harhailun jälkeen tullut kotiin. Tunne oli niin uskomattoman varma ja voimakas että sitä ei voinut vastustaa, vaikka ensin epäilinkin ikäeroa.

Kyllä sen tiesi. Muutkin sanoivat, että oltiin nuorena aina kuin paita ja peppu. Erossa ollessa kukaan muu ei koskaan tuntunut oikealta. Kaikissa oli jotain vikaa, joka häiritsi, enkä voinut ajatellakaan viettäväni loppuelämääni heidän kanssaan. Onneksi sain sen oikean takaisin itselleni ja tunne oli molemminpuolinen.

Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:
Vieläkö jotkut uskovat Siihen Yhteen Ainoaan Oikeaan-soopaan :o

Minä en usko. Olen onnellisesti naimisissa, saman miehen matkassa jo pian 28 vuotta ja uskon hänen olevan mulle se oikea. Mutta ainut oikea, ehei. Varmaan jossain olis joku toinenkin mulle oikea. :)

Jaa-a.
Mulle tuli sellainen voimakas humahdus, kun näin mieheni. Mutta sinänsä hassua, kun en nähnyt häntä silloin ensimmäistä kertaa.
En tiedä, mulle vaan iski sellainen voimakas tunne yhtäkkiä, että hänet haluan. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Maaemo:
Heti ensi hetkestä saakka tuntui kun olisi pitkän harhailun jälkeen tullut kotiin. Tunne oli niin uskomattoman varma ja voimakas että sitä ei voinut vastustaa, vaikka ensin epäilinkin ikäeroa.

Juuri näin. Täydellinen varmuus. Kaikki muut "rakastumiset" kutistui hupaisiksi toilailuiksi. Tilalle tuli turvallisuus ja varmuus. Ikäeroa on meilläkin 15v mutta ei haittaa, yhdessä on oltu 12v.

Siinä se vaan vahvistu se tunne seurustelun edetessä. Oli niin turvallinen ja tuttu olo miehen seurassa, ja olin kyllä korviani myötern rakastunu. Pian oltu yhdessä 11v, joista 4v naimisissa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Näin olen ajatellut:

Minä en usko. Olen onnellisesti naimisissa, saman miehen matkassa jo pian 28 vuotta ja uskon hänen olevan mulle se oikea. Mutta ainut oikea, ehei. Varmaan jossain olis joku toinenkin mulle oikea. :)

Näin juuri, on monta oikeaa, mutta aivan liian harva löytää ees sitä yhtä.
Onneksi itse löysin, enkä osaa selittää miksi olin niin varma että tässä se on.

Yhteistyössä