mistä ootte saanu oppisopimuspaikan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amanda85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Amanda85

Jäsen
05.10.2006
618
0
16
Seinäjoki
mulla hirveesti kiinnostaa tää kun kouluun en enää jaksais kuitenkaan mennä ja se tuntuu muutenkin ajatuksena hieman pelottavalta :o Mutta siis kertokaa mistä vois kysellä oppisopimuspaikkaa?tykkään eläimistä(koirista)ja olla niitten kans tekemisissä ja sitten myös jossain hoitotehtävissä kiinnostais olla muttei missään asiakaspalvelussa :whistle: kertokaa?ja millasta se muuten on?onko siellä koulussa esiteltävä jotain..?

Mä opiskelen opparilla laitoshuoltajaksi, pitäis koht puoliin valmistua, ja paikan sain ihan duunin kautta. Ne siis ehdotti sitä mulle, mut kyllä tiedän myös tapauksen, missä ihminen otti ensin yhteyttä kouluun mahdollisista koulutuksista, ja sit vasta alkoi etsimään työpaikkaa. Mulla koulu menee niin, et n. kerran viikossa on koulupäivä, välillä saattaa olla parin viikon taukoja. Tai siis nyt on teoriatunnit loppu,mut noin oli. Ja mulla valmistuminen tapahtuu portfolion ja näyttöjen kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
Mä opiskelen opparilla laitoshuoltajaksi, pitäis koht puoliin valmistua, ja paikan sain ihan duunin kautta. Ne siis ehdotti sitä mulle, mut kyllä tiedän myös tapauksen, missä ihminen otti ensin yhteyttä kouluun mahdollisista koulutuksista, ja sit vasta alkoi etsimään työpaikkaa. Mulla koulu menee niin, et n. kerran viikossa on koulupäivä, välillä saattaa olla parin viikon taukoja. Tai siis nyt on teoriatunnit loppu,mut noin oli. Ja mulla valmistuminen tapahtuu portfolion ja näyttöjen kautta.

Miten sit pitääkö ne tehä esitelmän muodossa vai vain kirjallisena?onko jotain kokeita tai tehtäviä? kiitos vastauksesta

:saint: :flower:

No portfolio tietty kirjallisena ja etätehtävät myös. Vähän oli tunneilla pidettäviä esitelmiä, mut tosi vähä. Näytöissä mulla oli kaks naista(opettaja ja pomo) katsomassa ku teen töitä, ja piti tehdä "kirjan mukaan" ja sit ne kirjotti koko ajan paperille kaikki virheet ja mitä tein hyvin. Näytön päätyttyä keskusteltiin miten se meni, piti ite kertoa virheet yms.