Mistä ostatte lastenne vaattet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kirppareita kantsii kierrellä sieltä löytyy aina paljon ja hyviä vaatteita! ja huuto.net sieltä kannattaisi kans tsekata jos haluu kaupasta niin h&m:llä on ainakin nettisivut. JA H&M:llä parhaimmat lasten vaatteet

Mä käytän monia nettikauppoja. Laittaisin linkin, mutta menee kuitenkin tarkistukseen :D Aiemmin käytin seimi.fi:tä, mutta nyt kun se lopetti vaatteiden myynnin, olen vaihtanut keltaiseen kettuun (keltainenkettu.fi). Merkkeinä tykkään Småfolkista, IdaT:stä, Moonkidsistä ja Katvigista. Småfolkilla on kivoja kuvioita ja värejä, IdaT on sopuhintaista arkivaatetta ja Katvigin luomupuuvilla on kiva vauvanvaatteissa. Miksei tietysti isommankin. Googlella löytyy nettikauppoja.

Huuto.netissä on paljon Jenkeissä asuvia myyjiä, jotka saa merkkivaatteita halvalla. Itse tietty olen yksi näistä. :D Parhaiten löydät esim. Paul Frankia. Käytä hakusanana jotain tiettyä merkkiä niin pitäis löytyä. Mistä merkeistä tykkäät?

[QUOTE="vieras";21919997]Voisitko ettiä sitten jotain Disney lähinnä Prinsessaa myös vähän isompaa kokoa kuin 100cm?[/QUOTE]

Voin etsiä. :) Etsitkö mut vaikka Huutiksesta ja pistät yv:n. Käytä vaikka hakusanoja hopeinen Hello Kitty niin löydät mut (se on takki).

Yhteistyössä