mistä parisuhteessa pitää riidellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaa minulle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kait sitä tarvii niin mistään riitelemällä riidellä. Kyllähän sitä nyt voi eriävän mielipiteensä ihan keskustellenkin sanoa. Ilman että asiat lentelevät saati että toiseen nyt käsiksi kävisi (asia mitä en oikeesti ymmärrä).

Mutta. Semmonen napakka keskustelu, mielipiteiden vaihto osaa olla parhaimmillaan hyvinkin palkitsevaa ja antoisaakin. Mun mielestä. Että tulee tuuleteltua..ja toisaalta taas huomattua, miten erilaisia ollaankin ja miten eri tavalla käsitellään ja ajatellaan asioista ja miten fiksu toinen osaakin olla, kun herättelee/ravistelee mun omia ajatuksiani sekä käyttäytymismallejani. Tosin - meillä sattuu tätä harvoin, mun mielestäni, koska mieheni on niin ihanan tasapainoinen, mikä vain on hyväksi tällaiselle tuuliviirille kuin minä :D. Mä nyt tuulettelen tunteitani sujuvasti ihan iteksenikin, purpatan ja papatan aikani, kunnes taas helpottaa :D...

Sopiminen on kaikista ihaninta joka suhteessa :).

Minun mielipiteeni tähän on, että mitä vähemmän riitoja, sen parempi. Jotkut ihmiset tykkää sovintoseksistä, mutta minulla menee monta päivää, ennen kuin voin pitää miestäni taas haluttavana, jos olemme riidelleet. Meillä tosi harvoin on riitoja johtuen varmaankin siitä, että meillä on niin samanlaiset elämänarvot. Ja sellaisen miehen kun löytää, niin enpä menisi ihan heti vaihtamaan :)

Viimeksi muokattu:
En mä oikeastaan kritisoinut sun viestiä, vaan mun poitti olikin enemmänkin se, että ollaan miehen kanssa kumpikin aika voimakasluontoisia eikä kumpikaan meistä pystyisi olemaan tossun alla, mutta silti ei riidellä juurikaan.

Sain vaan vähän aasinsillan sun tekstistä :D.

:D

Me taas ollaan varmaan vaan nii jääräpäitä molemmat, että jos jostain asiasta ei olla yhtämieltä niin saadaan se helposti riidaks. Kumpikaan ei halua periksi antaa oman asiansa puolesta.
Sillä pystyn antaa vaan tätä yhtä näkökulmaa tähänkin aiheeseen :p

Yhteistyössä