mistä pieni rintaiselle (aa-a70-75) imetysliivejä? tai niitä toppeja missä liivit kiinni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Liivilehti tai jotain, Aleksanterinkatu 27. Se on ihan erikoisliike, joten heillä luulisi olevan erikoiskokojakin.

Noin pienellä koolla voisi ihan pushup-malliset liivitkin riittää? Siis jos haluaa liivinsuojia käyttää. Pushupeista saa tissit helposti varmaan esille kun imettää.

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Liivilehti tai jotain, Aleksanterinkatu 27. Se on ihan erikoisliike, joten heillä luulisi olevan erikoiskokojakin.

Noin pienellä koolla voisi ihan pushup-malliset liivitkin riittää? Siis jos haluaa liivinsuojia käyttää. Pushupeista saa tissit helposti varmaan esille kun imettää.

Siis tampereella.

Mulla vähän isompi koko, mutta käytin osaksi tavallisia kaarituellisia liivejä. Yhet tais tästä käytöstä venahtaa, muut kesti hyvin. Ja juu, luulis erikoisliikkeessä olevan, mutta ei valikoima saattaa silti jossain marketissa olla laajempi. Ite oon käyny alan liikkeessä kerran, kun hain hääalusasua ja mulle tarjottiin kolmia! liivejä sovitettavaksi.

eikö se ole vähän noloa jos imettää ilman liivejä esim julkisilla paikoilla?
katselin kyllä noita imetystoppeja silloin vois olla ilman liivejä.
Eikö pienet rinnat muka veny imetysaikana varsinkin jos ilman liivejä?
Kiinteys lähti vähän jo edellisellä imetyksellä vaikka oli toisinaan kokoa isommat liivit.

H&M:llä tais ainakin olla pieniä kokoja.
Mut itellä kävi niin, että ennen raskautta B, raskaana kasvoi D:hen, sit kun maito nousi, niin käytin muutaman päivän vaan toppia, ja sit kun maidon tulo tasaantui, niin ostin imetysliivit kokoa F!!
Että eipä kovin pieniä imetysliivejä tarvittu vaikka aluksi niin luulin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
H&M:llä tais ainakin olla pieniä kokoja.
Mut itellä kävi niin, että ennen raskautta B, raskaana kasvoi D:hen, sit kun maito nousi, niin käytin muutaman päivän vaan toppia, ja sit kun maidon tulo tasaantui, niin ostin imetysliivit kokoa F!!
Että eipä kovin pieniä imetysliivejä tarvittu vaikka aluksi niin luulin :whistle:

Niin eihän sitä tiiä varmaksi kuinka se maidon tulo taas vaikuttaa.
Aikaisemmin tosiaan vähän maidon nousun jälkeen jo melkein sama koko kun ennen raskautta. Ja raskaus aikana rinnat b-c 75-80 molemmilla kerroilla.

Muutaman kuukauden päästä sitten näkee miten käy, olis vaan kiwa tietää etukäteen mistä löytyis noita kokoja jos käy samanlailla kun viimeksi.
Ettei tarvi juosta kaikkia liikkeitä läpi.

Mä ostin H&M kokoa 80b muistaakseni. Ja imetyksen jälkeen kutistuivat entisestään, mulla nyt 80aa noin suurinpiirtein :( Ei paljon löydy liivejä. Rintakehäkun levisi tuohon 80-85 raskauden aikana, ennen oli sen 75.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä ostin H&M kokoa 80b muistaakseni. Ja imetyksen jälkeen kutistuivat entisestään, mulla nyt 80aa noin suurinpiirtein :( Ei paljon löydy liivejä. Rintakehäkun levisi tuohon 80-85 raskauden aikana, ennen oli sen 75.

mulla kans.imetyksen aikana 85b kun enne raskautta oli 70/75a
nyt sitten 85a/aa
et silleen!

Alkuperäinen kirjoittaja kivakiva:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mulla kans.imetyksen aikana 85b kun enne raskautta oli 70/75a
nyt sitten 85a/aa
et silleen!
Ihanaa, kohtalotoveri! :) Kyllä ne imetystissit olis ollu ihan kivat, paitsi että valuivat koko ajan. Mutta koon puolesta.

ärsyttää sellainen asenne et jos ei oo tissejä niin ei tarvi liivejä.
Masentaa jo valmiiksi kun tarvii luopua näistä täyteläisestä b-c tisseistä :(
Minkäs sille voi jos ei oo tissejä kunnollisia vaikka olis normi painoinen ym.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ärsyttää sellainen asenne et jos ei oo tissejä niin ei tarvi liivejä.
Masentaa jo valmiiksi kun tarvii luopua näistä täyteläisestä b-c tisseistä :(
Minkäs sille voi jos ei oo tissejä kunnollisia vaikka olis normi painoinen ym.
Aivan! En mä tuolla kulje nännit nöpöttäen vaan siks ettei muuta ole!! Eihän rintavatkaan niin tee. Ainakaan aina... Ja mä myös normaalipainoinen persevä ja reitevä mutta tissejä ei ole. Ja jos yrität persettä ja reittä kaventaa niin kapenee YLLÄTTÄEN rinnuksista vielä hieman.