Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Musta ihan oihuilla raidoilla, semmoinen nuorenmiehen trendikäs puku, taitaa olla jo pieni, vuosi sitten pääsi ripille![]()
Uimari sinullakin muistaakseniAlkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Tämäpä sattui ! Meidän pojalla nimittäin on juuri sellainen tumma puku ohuilla raidoilla, vuosi sitten ostettu, mutta nyt liian pieni - varsinkin hartioista.
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Uimari sinullakin muistaakseniAlkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Tämäpä sattui ! Meidän pojalla nimittäin on juuri sellainen tumma puku ohuilla raidoilla, vuosi sitten ostettu, mutta nyt liian pieni - varsinkin hartioista.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jostain Dressmannilta tai Haloselta varmaan haetaan ensi vuonna. Tai saattaa jäädä kauluspaitaan, kravattiin ja suoriin housuihin, jos on helteinen ilma. En aio välttämättä puvulla kiusata, kun on se albakin päällä. Saa varmaan ostaa jotain miesten 46 kokoa tai juniorimallistoa, nyt on 170 cm vaatteissa käytössä.
Monessa kaupassa voi varmaan ostaa housut ja takin "irrallaan", eli siis ei tarvi olla ns pari. Meilläkin ostettiin tietääkseni hoikalle pojalle housut ja takki erikseen.Lahkeet ovat lyhyet jo... Oli aikonut laittaa puvun päälle nyt kun peruskoulun päättäjäisiin.Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:On joo. Ja melkoiset lihakset kasvaneet vuodessa, toisaalta vyötäröltä on niin laiha, että jos puvun takki sopii, niin housut tippuvat... Pelkään, että täytyy teettää pojalle puku.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö se isän kerran käytetty kelpaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Minkälaisia pukuja teidän pojilla on ollut rippijuhlissa ?
Alkuperäinen kirjoittaja hansu:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Minkälaisia pukuja teidän pojilla on ollut rippijuhlissa ?
Mulla oli hihaton harmaa huppari ja siniset farkut. Tuo huppari ostettiin erikseen ko. tilaisuutta varten ja on edelleen ajoittain käytössä
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Monessa kaupassa voi varmaan ostaa housut ja takin "irrallaan", eli siis ei tarvi olla ns pari. Meilläkin ostettiin tietääkseni hoikalle pojalle housut ja takki erikseen.Lahkeet ovat lyhyet jo... Oli aikonut laittaa puvun päälle nyt kun peruskoulun päättäjäisiin.Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:On joo. Ja melkoiset lihakset kasvaneet vuodessa, toisaalta vyötäröltä on niin laiha, että jos puvun takki sopii, niin housut tippuvat... Pelkään, että täytyy teettää pojalle puku.
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja hansu:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Minkälaisia pukuja teidän pojilla on ollut rippijuhlissa ?
Mulla oli hihaton harmaa huppari ja siniset farkut. Tuo huppari ostettiin erikseen ko. tilaisuutta varten ja on edelleen ajoittain käytössä
Olen luullut, että rippijuhlissa on 'pukupakko'
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja hansu:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Minkälaisia pukuja teidän pojilla on ollut rippijuhlissa ?
Tarkoitatko vieraalla vai rippilapsella?
Meidän pojan konfirmaatiossa lähes jokaisella pojalla oli puku, tai ainakin suorat housut ja paita ja solmio. Tytöillä oli paljon enemmän vaihtelua, helman pituus vaihteli todella paljon :saint: Mutta olen ollut rippijuhlissa, joissa ripille päässeellä pojalla on ollut esim mustat farkut ja kauluspaita, jos ei puku ollenkaan iske. Ei se käsittääkseni niin tärkeää ole. meillä poika oli oikein innostunut puvun hankkimaan ja käytti sitä ystäväperheiden lasten rippijuhlissa sitten myöhemmin kesällä.Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Rippilapsella. Vieraat saavat minun puolestani pukeutua ihan miten haluavat.
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Meidän pojan konfirmaatiossa lähes jokaisella pojalla oli puku, tai ainakin suorat housut ja paita ja solmio. Tytöillä oli paljon enemmän vaihtelua, helman pituus vaihteli todella paljon :saint: Mutta olen ollut rippijuhlissa, joissa ripille päässeellä pojalla on ollut esim mustat farkut ja kauluspaita, jos ei puku ollenkaan iske. Ei se käsittääkseni niin tärkeää ole. meillä poika oli oikein innostunut puvun hankkimaan ja käytti sitä ystäväperheiden lasten rippijuhlissa sitten myöhemmin kesällä.Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Rippilapsella. Vieraat saavat minun puolestani pukeutua ihan miten haluavat.
Alkuperäinen kirjoittaja pois kaapista:Mulla on pikkuveljen kerran käytetty puku, meneeköhän noita huutiksessa jos sinne laittais myyntiin ja paljonkohan voisi pyytää?
Alkuperäinen kirjoittaja pois kaapista:Mulla on pikkuveljen kerran käytetty puku, meneeköhän noita huutiksessa jos sinne laittais myyntiin ja paljonkohan voisi pyytää?
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jostain Dressmannilta tai Haloselta varmaan haetaan ensi vuonna. Tai saattaa jäädä kauluspaitaan, kravattiin ja suoriin housuihin, jos on helteinen ilma. En aio välttämättä puvulla kiusata, kun on se albakin päällä. Saa varmaan ostaa jotain miesten 46 kokoa tai juniorimallistoa, nyt on 170 cm vaatteissa käytössä.
Ai, kävisikö pelkällä kauluspaidalla, ettei takkia tarvitsisi ollenkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja hansu:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Minkälaisia pukuja teidän pojilla on ollut rippijuhlissa ?