Miten olette jaksaneet km:n jälkeen pitää mielenne positiivisena ja yrittää lasta uudelleen?
Itse koin km:n rv:llä 10+6 viime marraskuussa. Tämä olisi ollut meidän ensimmäinen lapsi. Tämän jälkeen ollut kolme uutta kiertoa, jolloinka ollaan yritetty vauvaa. Ei ole tärpännyt. Joka kerta sitä koittaa olla positiivinen ja ajatella, että kyllä se sieltä. Mutta pikkuhiljaa tuntuu siltä, ettei mitenkään jaksa ajatella jatkuvasti positiivisesti
Mulla on kierokin muuttunut ihmeelliseksi. Tällä hetkellä se on vähintään 32pv eli on vaikea laskea ovista. Tikuttamista kokeilin kerran, mutta niin monta tikkua kului ovista etsiessä, että päätin sen tavan lopettaa. Mulla on myös tammikuussa ennen menkkoja tullut kolme päivää pelkkää ruskeaa tuhrua. Ehdin jo toivoa, että raskaus olisi alkanut, mutta menkat sitten alkoivatkin. Nyt olisi myös menkkojen aika tulla, mutta toista päivää tulee taas tuhrua. Tämä tarkoittaa taas kierron pitkittymistä 
Eli mistä kukin on löytänyt jaksamista yrittää aina vaan uudelleen ja olla positiivisin mielin? Itsellä tuntuu, että menkkojen tuleminen taas yrittämisen jälkeen vain lisää alakuloa
Itse koin km:n rv:llä 10+6 viime marraskuussa. Tämä olisi ollut meidän ensimmäinen lapsi. Tämän jälkeen ollut kolme uutta kiertoa, jolloinka ollaan yritetty vauvaa. Ei ole tärpännyt. Joka kerta sitä koittaa olla positiivinen ja ajatella, että kyllä se sieltä. Mutta pikkuhiljaa tuntuu siltä, ettei mitenkään jaksa ajatella jatkuvasti positiivisesti
Eli mistä kukin on löytänyt jaksamista yrittää aina vaan uudelleen ja olla positiivisin mielin? Itsellä tuntuu, että menkkojen tuleminen taas yrittämisen jälkeen vain lisää alakuloa