uneksija85 joo mä äsken googletin, kun oli pakko saada tietää...ja tosiaankin se on kaapelitalouksissa ilmainen kanava ja meillä joilla on antenni niin se maksaa erikseen...harmi.
Suunnistaja Ei minustakaan siitä haittaa ole. Olen saattanut jopa jostain joskus lukea, että noin alussa siitä ei haittaa ole - tietolähde luultavasti netti joten en sitten tiiä siitä luotettavuudesta Mutta ei sun varmaan tarvi huolestua.
menossa kp 30/28. kp 27 testattu nega... 3 pv alamahaa jäytänyt ja "alakerta" pyyhitty vessassa verille kk pelossa, ei vaan näy. Huomenna ajattelin aamulla testata vielä... ensimmäistä kiertoa yritellään.
TinyAngel.................kp35/29-30...yk4......haaveissa ensimmäinen
Kukkaiskeiju.............kp36/33-35...yk1.....haaveissa ensimmäinen
uneksija85...............kp38/27-28...yk2......haaveissa ensimmäinen
Talvitie.....................kp40/34-40..........yk3.........haaveissa toinen
haidi1......................kp4/27-29.............yk1.........haaveissa toinen
Iitanen.....................kp 30/28..............yk1......haaveissa kolmas
:hug: Pudonneet uudella kierroksella :hug:
johanna83...............kp31/26..............yk4....haaveissa ensimmäinen
DeviLiah...................kp15/24..............yk2....haaveissa ensimmäinen
yellow......................kp12/29?.............yk2....haaveissa ensimmäinen
Henuliini...................kp11/30-35.........yk1....haaveissa ensimmäinen
a-alisa......................kp8/28................yk?....haaveissa ensimmäinen
Tinkatar...................kp5/28-35............yk?....haaveissa ensimmäinen
HaLPe......................kp3/24-27............yk6....haaveissa ensimmäinen
dreamer78...............kp4/28-30............yk5....haaveissa kolmas
kukkavanamo..........kp2/26-32............yk4....haaveissa toinen
Tervetuloa Iitanen jännäämään! Mullakin huomenna testipäivä, kiva että saan testausseuraa!
Meitäpä ei sitten täällä olekaan enää kovin montaa piinailemassa! Milloinkas meinaatte sueuraavan kerran testata TinyAngel, Kukkaiskeiju ja uneksija85?
).( (kopsaan laiskana ihmisenä tuolta toisesta pinosta )Niin, siis menkat eivät ole mulla vieläkään alkaneet, eikä oikein kunnolla kyllä edes tunnu että alkaisi. Ehkä hieman on sellaista painon tunnetta alamassulla. Ja kyllä, raskausoireita olen olevinaan havainnut tänäänkin. Nimittäin hajut ovat öklöttäneet!! Likaisia astioita täynnä oleva tiskikone sai yökkäysrefleksin käyntiin, samoin bio- ja vaipparoskikset, jotka kävin roskalaatikkoon nakkaamassa. Lisäksi piti itkeä tirauttaa kun luin paikallislehden kuolinilmoituksia (vaikka kukaan tuttu ei siis ole menehtynyt). Niin että vähän kietämättä jo toivon että huomenna tikkuun piirtyisi useampi kuin yksi viiva, saisi nämä mun kummat fiilikset luonnollisen selityksen :heart:. Ja jos huomenna negan testaan, niin sitten kyllä täytyy sanoa että osaa mieli tehdä mainiot tepposet!!
Talvitie Toivotaan, että oireet viittaa kahteen viivaan +++++++ Seuraavan kerran ajattelin testata taas viikon päästä ja jos edelleen nega soitan lääkärille.. Jos vaikka siellä sitten saisin jotain vastauksia.
ONNITELUT IITANEN JA TALVITIE!!!! :flower: :flower: :flower: :flower:
Vielä olis muutama jännääjä. Mä varmaan tekisin joka päivä testin sen jälkeen kun normia päivät olis täynnä... tai mistä mä tiedän... ku ei oo tarvinnut sen takia testailla.
Kukkaiskeiju.............kp37/33-35...yk1.....haaveissa ensimmäinen
uneksija85...............kp39/27-28...yk2......haaveissa ensimmäinen
haidi1......................kp5/27-29.............yk1.........haaveissa toinen
:hug: Pudonneet uudella kierroksella :hug:
johanna83...............kp32/26..............yk4....haaveissa ensimmäinen
DeviLiah...................kp16/24..............yk2....haaveissa ensimmäinen
yellow......................kp13/29?.............yk2....haaveissa ensimmäinen
Henuliini...................kp12/30-35.........yk1....haaveissa ensimmäinen
a-alisa......................kp9/28................yk?.....haaveissa ensimmäinen
Tinkatar...................kp6/28-35............yk?....haaveissa ensimmäinen
HaLPe......................kp4/24-27............yk6....haaveissa ensimmäinen
dreamer78...............kp5/28-30............yk5....haaveissa kolmas
kukkavanamo..........kp3/26-32............yk4....haaveissa toinen
TinyAngel.................kp1/29-30............yk5....haaveissa ensimmäinen
Tässä pinossa on nyt ainakin vielä enemmän plussia kuin pudonneita! Yleensähän plussia tulee korkeintaan se 1/3. Vielä pari plussaa ainakin niin ollaan kyl enkkapino! Eli 3 on vielä mahdollista, kun tuo Haidi jännäilee myöhemmin.