Mistä saa ostettua Gymboreeta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Netin kautta pystyy www. gymboree.com tilaamaan Suomeen. Tata mahdollisuutta ei ole ollut kovin montaa vuotta. Itse rakastuin naihin vaatteisiin Jenkeissa asuessani. Nyt olen pienia kokoja antanut eteenpain ystavilleni.

Nii Suomesta ei saa? Tuolla nextillä ja gymboreella olis tosi kivoja vaatteita pojille ja niitä ei tuolla huuto.netissä ole ollut , tytölle kyllä löytyy. En ole ikinä ulkomailta tilannu. Saako tota Next:iä mistään Suomesta?

Nii mites toi Next? Pystyykö niitä tilata Suomeen vai saako jostain Suomessa? Mun mielestä siellä oli tosi ihania vaatteita. Jos ulkomailta tilaa kannattaako avata paypall? Mies ei haluaisi antaa luottokortin numeroa mihinkään nettiin vaikka aika monethan luottokortilla tilaa.

Alkuperäinen kirjoittaja laura:
Nii mites toi Next? Pystyykö niitä tilata Suomeen vai saako jostain Suomessa? Mun mielestä siellä oli tosi ihania vaatteita. Jos ulkomailta tilaa kannattaako avata paypall? Mies ei haluaisi antaa luottokortin numeroa mihinkään nettiin vaikka aika monethan luottokortilla tilaa.

Mä en ainakaan tiedä, että Next'iä saisi Suomesta mistään kaupoista. Ite olen ostanut Next'in vaatteita just Ebaysta (UK). Jos tilaat ulkomailta, paypal on ehdottomasti vaivattomin just tuolla Ebayssa. Muista nettifirmoista voi ostaa suoraan luottokortillakin (ei tarvi paypal'ia siihen väliin), mutta silloin kyllä pitää ilmoittaa sinne se luottokortin numero. Ite olen tilannut paljon myös just tuolta Gymboree.com'ista ja ei kyllä ole ollut mitään ongelmia luottokortin kanssa. Jos tilaat EU:n ulkopuolelta, kannattaa olla tarkkana tullausasioiden kanssa. Kyllä muakin alussa epäilytti sen luottokorttinumeron ilmoittaminen, mutta hyvin kaikki on sujunut. Noita Monsoon ja Gap vaatteita löytää myös hyvin Ebaysta. Gap'illa on myös nettikauppa, mutta ne eivät postita USAn ulkopuolelle.