Mistä saa ostettua ihania, söpöjä unisex-vaatteita vauvalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
KappAhlit, Lindexit, Hennesit yms. kierretty ja kaikki ihanat fleeceasut on joko punaista tai sinistä. Juu, ei siitä homo / lesbo niitä käyttämällä tule mutta silti etsiskelen valkoista / beigeä vaatetta. Ja mistä saa ostettua Nalle Puh vaatteita?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
KappAhlit, Lindexit, Hennesit yms. kierretty ja kaikki ihanat fleeceasut on joko punaista tai sinistä. Juu, ei siitä homo / lesbo niitä käyttämällä tule mutta silti etsiskelen valkoista / beigeä vaatetta. Ja mistä saa ostettua Nalle Puh vaatteita?

hennesillä on kyllä beigeä, ainakin vantaalla...

en tiiä, mä just pesin meiän tulevan vauvan vaatteet ja kolmesta äippäpakkauksesta on kertyny tosi iso korillinen 60cm vaatetta :)
melkeen muuten kannattis ihan tavallisista marketeista kattella niitä unisex-värejä :)

Kyllä meillä päin ainakin löytyy noista mainitsemistasi kaupoistsa unisex-värejä ja ihan prisma, sittari, anttila ym. kannattaa myös kierrellä. Ja kekäleessä on ihania vauvanvaatteita kaikenvärisinä.

Mä olen kans ihmetellyt kun kaikki on joko vaaleensinistä tai -punaista. Just jos jotain ulkoiluvaatteita yms. kallista ostaa niin olis kiva kun olis neutraalimpiakin sävyjä, että käy sitten seuraavallekin lapselle jos sellainen tulee ja on eri sukupuolta.

Yhteistyössä