B Bla-bla Jäsen 28.10.2009 240 0 16 20.02.2011 #1 sellaisen lisäkappaleen housuihin, ikään kuin levikkeeksi. Eli että voi pitää omia housuja raskausaikana pidempään. Olen joskus sellaisia nähnyt ja nyt kahlasin 6 kotimaista nettikauppaa läpi tuloksetta. Löytyiskö jostakin?
sellaisen lisäkappaleen housuihin, ikään kuin levikkeeksi. Eli että voi pitää omia housuja raskausaikana pidempään. Olen joskus sellaisia nähnyt ja nyt kahlasin 6 kotimaista nettikauppaa läpi tuloksetta. Löytyiskö jostakin?
? .. Vieras 20.02.2011 #2 H&M myi sellaisia tossa pari vuotta takaperin ainakin. Siis sellaisia vyötärölle tulevia "tuubeja" että voi jättää omista housuita napit auki.
H&M myi sellaisia tossa pari vuotta takaperin ainakin. Siis sellaisia vyötärölle tulevia "tuubeja" että voi jättää omista housuita napit auki.
H "heh" Vieras 20.02.2011 #3 Itse pidän ihan vaan hiuspompulaa napinlävessä ja toinen pää napin ympärille. Tosin sitten on pitkä paita, ettei näy toisille asti tuo viritelmä.
Itse pidän ihan vaan hiuspompulaa napinlävessä ja toinen pää napin ympärille. Tosin sitten on pitkä paita, ettei näy toisille asti tuo viritelmä.