Mistä saa tälläisen merkin näppäimistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ,,,,,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja halloo:
siis kysyitkö että mistä saat tehtyä tämmöisen merkin | ja sitten sulla on siinä tekstissä se merkki...? siis kuinka teit sen merkin ekaan viestiin? :o

Jos ap on vaikka hakenut sen merkin wordista tms.

siis kysyitkö että mistä saat tehtyä tämmöisen merkin | ja sitten sulla on siinä tekstissä se merkki...? siis kuinka teit sen merkin ekaan viestiin? :o

Varmaan kopioinut sen jostain... Ei sen vaikeampaa kuin copy-paste.

Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
ja kysymys kuuluukin: miksei sitä voi vaan kopioida samalla tavalla?

Ajattelehan nyt tarkemmin: aina kun sen merkin tahtoo jonnekin laittaa, niin tarvis ensin mennä siihen tiettyyn paikkaan mistä sen on löytänyt ja taas kopioida ja liittää... Leikepöytä kun ei säily.

Eli helpompaa kun sen osaa laittaa itse suoraan näppiksestä.

No jollei sitä satu olemaan saatavilla. Nopeampaahan se on näppäillä kuin kopioida jostain kuusesta.

|-merkkiä tarvitaan esmes Firefoxissa jos haluaa useamman kuin yhden aloitussivun omilla välilehdillään. Asetuksiin vain laittaa sivujen osoitteet tuolla merkillä erotettuina.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ajattelehan nyt tarkemmin: aina kun sen merkin tahtoo jonnekin laittaa, niin tarvis ensin mennä siihen tiettyyn paikkaan mistä sen on löytänyt ja taas kopioida ja liittää... Leikepöytä kun ei säily.

ajattele että vintoosasta löytyy sellainenkin hienous kun merkistö apuohjelmien takaa =)

Varmaan kopioinut sen jostain... Ei sen vaikeampaa kuin copy-paste.

ah, niin tietysti... hölmö minä... :ashamed:

mä jo aattelin että mitä helvattua! :D väsyny mikä väsyny...

ajattele että vintoosasta löytyy sellainenkin hienous kun merkistö apuohjelmien takaa =)

Jos olet siitä niin vaikuttunut, niin ole hyvä ja luovu näppiksen käyttämisestä kokonaan. Hae kaikki kirjaimet merkistöstä.

Yhteistyössä