L
lähettäjä
Vieras
[QUOTE="huhhuh";25959056]Mussuti mussuti. rops rops.[/QUOTE]
Ketjut on näköjään tarkkaan luettu. Pisteet sulle.
Ketjut on näköjään tarkkaan luettu. Pisteet sulle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ei vauvan vaateissa jos on laadukkaat hirveästi just siitä myrkkyä ole ja toiseks silittäminen just auttaa jonkin verran, eikä yhdellä pesulla myrkkyä mihinkän meneevoi teitä.... mutta petivaatteet tietysti pitää pestä, pestää siis se aine/kemikaali pois. Mutta mä en pessyt kun luomuna ostin kaikki petivaatteet
Tämä olisi näppärän kokoinen pesukone: http://www.toysrus.co.uk/medias/sys_master/8609558663495120.jpgtää kaksplussa on äsyttävä, kun kaikki mitä tekee on kuitenkin väärin. Siks koska haluamme vauvalle oma pesukone ja vaikka 10 pesukoneetta ostamme jos mieli tekee
hei kyllä mä tiedän, usko kuitenkin että ei kaikissa näitä varallisia myrkkyä ole, tämä hysteeria on vähän turhaa että kaikki tarvitse pelätä, ihan normaalisti pitää elää ja vältä tietysti niin paljon kun voi, mutta ei ihan hysteerisellä tavalla että se estää nauttimaan elämästä. Meijän elämään kuulu 60-70% luomua ja 30-40% myrkkyä varma. Tykkään luomusta paljon, mutta en vältä myös myrkkyä hullulla tavalla
Miks Miele on parempi kun LG:O. Ainakin kun ostin sen niin kysyin paras mahdollinen pesukone kaupassa ja myyijä sen suositteli ja on se hyvää, vaikka vain ehkä 1krt itse käytin sen![]()
Miks Miele on parempi kun LG:O. Ainakin kun ostin sen niin kysyin paras mahdollinen pesukone kaupassa ja myyijä sen suositteli ja on se hyvää, vaikka vain ehkä 1krt itse käytin sen![]()
hei kyllä mä tiedän, usko kuitenkin että ei kaikissa näitä varallisia myrkkyä ole, tämä hysteeria on vähän turhaa että kaikki tarvitse pelätä, ihan normaalisti pitää elää ja vältä tietysti niin paljon kun voi, mutta ei ihan hysteerisellä tavalla että se estää nauttimaan elämästä. Meijän elämään kuulu 60-70% luomua ja 30-40% myrkkyä varma. Tykkään luomusta paljon, mutta en vältä myös myrkkyä hullulla tavalla
Voi sua. En ole jaksanut tuohon sun pesukoneasiaan kommentoida, mutta sulla menee nyt kyllä ihanpäinvastoin tuo myrkkyhomma kuin pitäis. Uusissa vaatteissa on käsittelyaineita ja mm. homeenestoainetta kuljetuksen ajaksi. Siksi etenkin vauvanvaatteet KANNATTAA PESTÄ ENNEN KÄYTTÖÄ. Paljon pienempi asia on miten ja missä sen jälkeen ne vauvan vaatteet pesee. Eikä se silittäminen poista niitä aineita yhtään mitenkään.ei vauvan vaateissa jos on laadukkaat hirveästi just siitä myrkkyä ole ja toiseks silittäminen just auttaa jonkin verran, eikä yhdellä pesulla myrkkyä mihinkän meneevoi teitä....
Luulisin, että jos elvytys pääsee alkamaan heti, niin mahdollisuus selvitä on suurempi.
Tai siis väitän tietäväni että näin on.
Voisiko muuten olla karumpaa puheenaihetta...ei :|
Milanna Kuninkojan gigantissa oli sellainen ihan mini pesukone, käyppä kattomassa. Just sunnuntaina oltiin kattomassa pesukonetta ja huomasin. Se oli kyllä tosi tosi pieni, ihan kuin lapsen käyttöön tehty![]()