Mistä sais äkkiä hommattua asunnon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Pk-seudulta, miehelle siis. En jaksa enää, tapellaan vaan koko ajan. Kaikki tässä jo kärsii, lapsiakin on. Mies sanoo että mun täytyy lasten kanssa lähteä, mutta en haluais taas lapsia riepottaa uuteen asuntoon, uudet kaverit jne. Ja muutenkin tämä asunto (vajaa 100 neliötä) on ihan liian iso miehelle yksin. Ei tosin tajua sitä. Mutta nyt jos kattelisin valmiiksi sille yksiötä tai kaksiota. Ja sit... en tiedä :( Niin vaikeeta. Satolta yms. ei varmasti saa äkkiä. Neuvokaa, antakaa vinkkejä....en jaksais enää, mutta pakko yrittää.

Alkuperäinen kirjoittaja saaa:
Yksityiseltä esim... ja eikö voisi itse hankkia sitä? en minä ainakaa hankkis sais ukko yksinään etsiä.

Jos jättäsin hänen hommaksi, niin ei lähtis täältä kirveelläkään. Vaan mun ja lasten pitäs lähteä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
newseciltä saa nopeesti jos on luottotiedot kunnossa. mut vuokrat ei oo halpoja. meillä 4h+k 843?/kk mut pienemmis asunnois suhteessa enemmän vuokra.

Hitto, luottotiedot ei ole kunnossa :/ Saako mistään asuntoa sit???

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
newseciltä saa nopeesti jos on luottotiedot kunnossa. mut vuokrat ei oo halpoja. meillä 4h+k 843?/kk mut pienemmis asunnois suhteessa enemmän vuokra.

Hitto, luottotiedot ei ole kunnossa :/ Saako mistään asuntoa sit???

Sitten ei ole kun pakko mennä sossun kautta!mistään ei saa luottotiesoton asuntoa,ainakaan helpolla/äkkiä

eikö sun olis kuitenkin helpompi lähtee ite? mä lähin ku erottiin ku ukko halus jäädä siihen eikä ois saanu hommattua itelleen kuitenkaan kämppää. mut kyllä yksityiseltä saa ilman luottotietoja.