Mistä sais hommattua hyllylevyjä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
siis valmiiseen tanko kaappiin mihin ei kuulu siis hyllyjä ollenkaan, eikä niitä myydä siellä liikkeessä. eli itse pitäs tehdä/teetättää. niin vinkkejä nyt et mistä voin hommaa niitä, teetättää oikean kokoiset? ei mitään kallista, vaan ihan jtn lastulevystä. jos jollain tarkempaakin tietoa siis hinnoista niin kiitollinen olisin :)

vantaalla tai ylipäänsä tässä pk-seudulla tietääkö kukaan sellasta firmaa? tai millä nimellä voisin googlettää??

Mitään firmaa en osaa sanoa, mutta me ostettiin täältä Oulusta ihan perushalpis-kaupasta puulevyä ja mies sahas ne työpaikalla oikeen kokoisiksi. Halpaa ainakin! Kysy ihan rautakaupoista tai puutavaraliikkestä.

Itse olen laittanut tankokaappeihin ikean antonius -korijärjestemiä. Mutta varmaan niitä hyllylevyjäkin voi tilata mittojen mukaan. Lähtisin ehkä kyselemään sopivia komeronvalmistajilta.

Mä olen joskus teettänyt ihan K-raudassa, siellä on sahauspalvelu, jossa voi tämänkaltaisia juttuja teettää. Hintaa en muista, aikaa niin kauan viimeisestä hyllyoperaatiosta.

Bauhausista saa paikan päällä jonottamalla omiin mittoihin sahattuna. Hintaa en muista. Kannattaa mennä hiljaisena ajankohtana. esim lauantaisin saattaa olla puolen tunnin joko, iltaisin ei niinkään.

Uusimmat

Yhteistyössä