Mulla menee varmaan 250e pari kk välein noihin, eikä muka vieläkään oo tullut ilmoitusta että olis maksukatto täynnä..? Ihan käsittämätöntä. Seuraavan kerran nyt syyskuussa pitäis taas täydentää ja sehän vie ruokarahoista sitten 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kirjaudu kelan sivuille.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Kaikki lääkkeet eivät kuulu maksukattoon. Esim. meillä lapsella on reseptillä ainoastaan saatava allergialääke, joka maksaa 20 euroa kuussa, mutta se ei ole KELAn korvaama, joten maksukatto ei siitä täyty lainkaan. Samoin takrolimuusivoide maksaa noin satasen 30 gramman tuubi, eikä sekään auta maksukaton kanssa.
Yliopiston apteekin kanta-asiakkaana se kertymä näkyy kuitissa.
Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Kaikki lääkkeet eivät kuulu maksukattoon. Esim. meillä lapsella on reseptillä ainoastaan saatava allergialääke, joka maksaa 20 euroa kuussa, mutta se ei ole KELAn korvaama, joten maksukatto ei siitä täyty lainkaan. Samoin takrolimuusivoide maksaa noin satasen 30 gramman tuubi, eikä sekään auta maksukaton kanssa.
On meilläkin nuo allergialääkkeet ja Elidel, kuuluukohan ne.. Lisäksi Atarax, perusvoiteet, silmätipat. Elidelistä meillä on se korvattavuus kyllä, olikohan 42%. Sitten tulevat vielä minun lääkkeeni ja esikoiselle astmalääkkeet, sekä hoitava että avaava. Saa nähdä paljonko menee ens kerralla |O Tuo Elidel maksaa jotain 77e/tuubi.
Alkuperäinen kirjoittaja lääkkeistä ja korvauksista:www.yliopistonapteekki.fi ja sieltä lääkehaku, näkee onko korvattava vai ei
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onneksi meillä on vakuutukset jos jotain tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Kaikki lääkkeet eivät kuulu maksukattoon. Esim. meillä lapsella on reseptillä ainoastaan saatava allergialääke, joka maksaa 20 euroa kuussa, mutta se ei ole KELAn korvaama, joten maksukatto ei siitä täyty lainkaan. Samoin takrolimuusivoide maksaa noin satasen 30 gramman tuubi, eikä sekään auta maksukaton kanssa.
On meilläkin nuo allergialääkkeet ja Elidel, kuuluukohan ne.. Lisäksi Atarax, perusvoiteet, silmätipat. Elidelistä meillä on se korvattavuus kyllä, olikohan 42%. Sitten tulevat vielä minun lääkkeeni ja esikoiselle astmalääkkeet, sekä hoitava että avaava. Saa nähdä paljonko menee ens kerralla |O Tuo Elidel maksaa jotain 77e/tuubi.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Kaikki lääkkeet eivät kuulu maksukattoon. Esim. meillä lapsella on reseptillä ainoastaan saatava allergialääke, joka maksaa 20 euroa kuussa, mutta se ei ole KELAn korvaama, joten maksukatto ei siitä täyty lainkaan. Samoin takrolimuusivoide maksaa noin satasen 30 gramman tuubi, eikä sekään auta maksukaton kanssa.
Eli jos teillä on kolmen ihmisen lääkkeet niin joudutte ostamaan jokaiselle sen maksukaton verran. Ja sitten jos on erityiskorvattavuus, niin se koko summa ei kerrytä maksukattoa, vaan vain se osa mitä itse maksat esim astmalääkkeistä.