Mistä se Jumala löytyy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rukous
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos olet pk seudulta niin käyppä sellaisessa seurakunnassa kun helsingin lähestysseurakunta. Tosi lämminhenkinen ja kotoisa seurakunta jossa on paljon lapsi perheitä ja varmasti saisit tukea sieltä.

Jumala näkee sun sydämen asenteen ja haluaa auttaa sua ja rakastaa sua ihan älyttömästi sekä iloitsee siitä että olet kääntynyt Hänen puoleen. <3
Muista että olet arvokas!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos olet pk seudulta niin käyppä sellaisessa seurakunnassa kun helsingin lähestysseurakunta. Tosi lämminhenkinen ja kotoisa seurakunta jossa on paljon lapsi perheitä ja varmasti saisit tukea sieltä.

Jumala näkee sun sydämen asenteen ja haluaa auttaa sua ja rakastaa sua ihan älyttömästi sekä iloitsee siitä että olet kääntynyt Hänen puoleen. <3
Muista että olet arvokas!

Kiitos tästäkin. Plen aiemminkin "rukoillut" apua, enkä ole saanut. Mutta nyt tunnen todellakin avun, minua ällöttää alkoholi. Ihanaa! Vielä kun löytäisin Jumalan tai sen jonkin, mikä minulle antoi tämän voiman! Kiittäisin ikuisesti!

Älä välitä negatiivisista kommenteista. Niitä tulee aina. Jumala on kuullut sinua ja toivotan sinulle kaikkea hyvää ja voimia eteenpäin. Sinä löydät Jumalan, kun jätät itsesi Jeesukselle.
Mene vaikka juttelemaan johonkin lähisrk:taan. Papin, diakonin ym. kanssa, riippuen srk:nasta tai jos tunnet tiedät jonkun uskovan sieltä päin.

Minulle voit myös kirjoittaa milloin haluat.

Yhteistyössä