K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kasvihuoneilmiö:Alkuperäinen kirjoittaja mää:Lapselle riittää kun on riittävän hyvät vanhemmatrohkeesti vaan
Mistäs sen tietää, pystyykö olemaan riittävän hyvä?
Alkuperäinen kirjoittaja kasvihuoneilmiö:Kun toisaalta sitä ajattelee, että kyllä mä pystyn, mutta toisaalta epäilyttää, että miten siinä käy. Että voiko olla oikeasti rakastava vanhempi, jos itse ei ole sellaista saanut kokea.
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Ei ne lapset mitään sirkus-suorituksia ole, että pitäisi toimia jollain tietyllä tapaa jotta toimii oikein. Veikkaan että koska tommosia pohdit, olet riittävän hyvä äidiksiKukaan ei ole täydellinen, mutta jos yrität parhaasi jotta ölapsi saisi kunnon eväät elämään, niin hyvin menee. Ns huonot äidit tuskin miettii tollasia pössytellessään pilveä vauvan nähdessä nälkää
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:Alkuperäinen kirjoittaja kasvihuoneilmiö:Kun toisaalta sitä ajattelee, että kyllä mä pystyn, mutta toisaalta epäilyttää, että miten siinä käy. Että voiko olla oikeasti rakastava vanhempi, jos itse ei ole sellaista saanut kokea.
Voi myös miettiä, millainen vanhempi ei halua olla, ja tehdä sen perusteella päätöksiä ihan järjen perusteella miten aikoo lapsensa kanssa menetellä. Lasten kanssa oleminen on paljolti tunnetasoista, mutta myös järjen voi ottaa käyttöön ja toimia sen mukaan. Ja jos tekee jonkun virheen jossain asiassa, niin aina voi seuraavalla kerralla yrittää paremmin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kasvihuoneilmiö:Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Samassa hetkessä kun tajusin että mä menen mun miehen kanssa naimisiin, eli kolmannella kerralla kun mä miehen näin mä vaan tiesin että me mennään naimisiin ja saadaan lapsia.
Tosin oltiin molemmat jo 30 v. joten ihan kypsässä iässä.
Heh, me ollaan jo naimisissa ja kyllä mä tiedän, että jos koskaan lapsia saan, niin tän miehen kanssa. Eikä meiltäkään montaa vuotta tuosta 30 puutu. Mut hirvee epäilys iski silti. Että miten sitä pärjäis ja miten elämä järjestyis ja pystyisinkö mä vielä opiskelemaan ja mitenhän mä jaksaisin. Ja sit samalla houkuttais niin paljon uskaltautua yrittämään!