Mistä sen tietää haluaako vielä seurustella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Koska mä en tiedä, ja koitan ettiä siihen vastausta !

Mä haluan muuttaa pois miehen luota, mutta sit joku mua pidättelee. :/

Tiedän että ei oo järkevää asua riitaisassa suhteessa (joka päivä riidellään) , seksi ei kiinnosta, edes pussailu ei.. Miehen kanssa ei voi puhua mistään.. jnejne.

Jos sä kuvittelet että miehelle sattuisi jotain vakavaa (esim kolari ja sairaalaan/hautaan) niin miltä susta tuntuisi? Tai sairastuisi että sä ramppaisit sairaalassa pari kk päivittäin?

Surua, helpotusta vai ei mitään? Se on hyvä mittari.

Dr.Phil sanoo että sillon kun sulla ei ole enään mitään kaunaa toista kohtaan ja hyväksyt sen ihmisen tekemiset ja sanomiset, toisinsanottuna evvk sen tekemiset ja että sulla ei ole enään tunnetta et joku pidättelis sua siin suhteessa niin silloin oot valmis luopumaan suhteesta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos sä kuvittelet että miehelle sattuisi jotain vakavaa (esim kolari ja sairaalaan/hautaan) niin miltä susta tuntuisi? Tai sairastuisi että sä ramppaisit sairaalassa pari kk päivittäin?

Surua, helpotusta vai ei mitään? Se on hyvä mittari.

no mä alan itkemään jo kun luen lehdestä kuolleiden palstaa, vaikken heistä ketään tuntis.

No totta kai tulis paha mieli jos lapsen isä kuolis.. tms.

Alkuperäinen kirjoittaja tsemppiä!:
Dr.Phil sanoo että sillon kun sulla ei ole enään mitään kaunaa toista kohtaan ja hyväksyt sen ihmisen tekemiset ja sanomiset, toisinsanottuna evvk sen tekemiset ja että sulla ei ole enään tunnetta et joku pidättelis sua siin suhteessa niin silloin oot valmis luopumaan suhteesta.

Pöh!!
Joskus täytyy vaan repästä ittensä irti vaikka ei ihan valmis olisikaan.
Mieti ap ennemmin että jos nyt saisit tietää kuolevasi vaikka kollmen vuoden päästä niin haluaistko elää noin vai voisiko elämällä olla jotain muuta tarjolla.

En kehota eroamaan vaan kokeilemaan esim. terapiaa tai jotain jotta saatte suhteenne kuntoon.Sikäli kun teillä on siihen halua.Mutta jos ei niin kannattaa tehdä sitten jotain ratkaisuja.

Yhteistyössä