Mistä sen tietää milloin seksissä "SAA" eli siis orkun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuulityyne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuulityyne

Vieras
Mistä sen tietää? Ahdistaa kun mies kysyy aina et saitko/tulitko ja mä en tiedä! Siis tuntuu hyvältä ja tulee sellanen olo et väsyttää ettei jaksa enää mutta ei ole koskaan tuntunut että olisin "tullut". Mistä sen siis tietää?! Osaan kyllä rentoutua miehen kanssa täysin,on eka mies ikinä jonka kanssa voin seksin aikana antautua kokonaan.

[QUOTE="äiti88";29094241]Väittäisin, että sen tietää kun saa. Ihan kaikki. Et varmaan siis oo koskaan saanut. Se kun on täysin selvä tunne....[/QUOTE]

Millanen se tunne sitten on? Voiko käydä niin että vaikka kuinka olisin rentona ja antaudun täysin rinnoin asialle niin silti en koskaan saa? Suuseksissä joskus rupean tärisemään mutta sekin vaatii oman aikansa. Miehellekkään en haluaisi sanoa että saan vaikka en saisi. Tuntuu että miehille on elämää suurempi asia ja jos nainen ei "tule" niin mies jotenkin tuntuu pettyvän ja tuntevansa olonsa epäonnistuneeksi.

[QUOTE="vieras";29094276]Tuosta kun vielä jatkat pidemälle, niin tiedät miltä orgasmi tuntuu.[/QUOTE]

Onneksi nykyisen kanssa voi asioista,siis seksiasioista puhua ihan suoraan,exän kanssa koskaan mitään. Täytyy sanoa miehelle että seuraavan kerran kun antaa suuseksiä niin otetaan pidemmän kaavan mukaan.Haluaisin kokea sen,orgasmin mutta pelkään etten ikinä saa.

Itte olen pari kertaa ymmärtääkseni saanut sen orgasmin. Ja nämä kerrat siis ratsastusasennossa.
On ihan selkärankaa pitkin mennyt "sähköiskuja" päähän asti ja melkeimpä voisi sanoa kouristeluja :D
Mutta koska se on minusta aika sotkuista hommaa (kai siinä tulee ejakuloituakin tjs.), niin jotenkin välttelen tuota, vaikka tosi jännältä on tuntunut.

Nykyinen ja exätkin ovat saaneet kunnolla huutamaan ja nauttimaan, mutta siltikään en usko että olen orgasmia muulloin saanut.

sä et ole koskaan saanut orgasmia jos sitä täytyy miettiä että tuliko vai ei. sun kannattais ehkä alkaa harjoitella sitä ensin yksin, sit kun se onnistuu niin miehen kanssa, ja osaat kertoa mitä miehen pitäis tehdä että säkin tulisit

Säälin näitä naisia, jotka eivät tunne edes omaa kroppaansa.
Orgasmi on maailman ihanimpiin asioihin kuuluvia "kohtauksia" ja tuntuu hurjalta, että joku jää aina ilman. :(

Kuulema kaikki naiset ei koskaan saa. Jos se on mielestäsi mukavaa, ja voit vapautuneesti olla ja iloita, niin älä hermoo :) Molemmille mukavaa kuntoilua, jne......

Itsellä vie yhdynnässä aikansa, enkä pelkällä penetraatiolla ole saanut kuin pari kertaa koko elämäni aikana.. Mutta, sitten kun se on tulossa, ja sitten vaan antaa sen tunteen kasvaa, tyhjentää mielensä, sit jossain vaiheessa räjähtää ja sen kyllä huomaa.. Voisi olla ihan hyödyllistä sinun myös itse kokeilla, löydät ehkä jotain mielenkiintoista... ;)

Kyllä sen tietää.

Eikä sitä voi selittää sanoin, yksilöllistäkin se on. Se tärinä, vapina, se kaikki menee vaan ikään kuin "yli", heittää alas jyrkänteeltä ja sen jälkeen ikään kuin herää todellisuuteen. Ei se nyt aina näin juhlaa ja ilotulitusta ole, riippuu kiihotuksen kestosta, mutta kyllä sen vaan huomaa aina.

Itselläni esim. klitoris herkistyy orgasmin jälkeen niin, että siihen ei voi hetkeen jälkeenpäin koskea ollenkaan, kun taas just ennen orgasmia maailmaan ei mahdu muuta kuin sen koskettelu ja sitä ei millään voi eikä halua lopettaa.

Nykyinen ja exätkin ovat saaneet kunnolla huutamaan ja nauttimaan, mutta siltikään en usko että olen orgasmia muulloin saanut.

Mitä sinä sitten huudat, jos et tule? Ethän vaan esitä miehen vuoksi?

Ja se, että välttelet orgasmia kun se on sotkuista, se vasta omituiselta kuulostaakin.

Ap:lle toteaisin, että sen todellakin tietää kun tulee. Sellaista tunnett ei aiheut mikään muu. Ja se, että nauttii ja "antautuu täysin rinnoin" ei ole mikään automaatti että silloin pitäisi tulla. Oa naisista ei saa koskaan orgasmia, ei millään keinolla. Ja suurin osa ei saa yhdynnässä.

Kuulostaa kyllä oudolta että joku ei tiedä miltä O tuntuu. Pitäisi tututstua itseensä ihan ensin, ja kyllä silloin selviää miltä tuntuu kun saa. Jos miehen kanssa ei onnistu se mitä tavoitellaaan, niin silloin puhutaan sen miehen kassa mitä pitää tehdä jotta nainenkin saa.

Jotenkin nyt tulee mieleen että miten on edes joutunut tilanteeseeen josta ei ole miltään kantilta katsottuna hajuakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29094390:

Ja se, että välttelet orgasmia kun se on sotkuista, se vasta omituiselta kuulostaakin.

Ap:lle toteaisin, että sen todellakin tietää kun tulee. Sellaista tunnett ei aiheut mikään muu. Ja se, että nauttii ja "antautuu täysin rinnoin" ei ole mikään automaatti että silloin pitäisi tulla. Oa naisista ei saa koskaan orgasmia, ei millään keinolla. Ja suurin osa ei saa yhdynnässä.

kyllä multa ainakin lähtee ääntä myös ennen orgasmia enkä tee sitä esittääkseni. eli ehkä tuokin kirjoittaja tarkoitti sitä

Okei,eli yhteenvetona:olen huono puoliso kun en saa ja jos en saa en ole nainen ollenkaan ja seksistä ei voi nauttia ja jos nauttii niin se on esittämistä. Näin taas palstalla.

Okei,eli yhteenvetona:olen huono puoliso kun en saa ja jos en saa en ole nainen ollenkaan ja seksistä ei voi nauttia ja jos nauttii niin se on esittämistä. Näin taas palstalla.

Et ole huono puoliso, mutta on kiva jos toinen nauttii - anna miehelle mahdollisuus antaa sinun nauttia.

Jos et saa, et ehkä ole tutustunut itseesi tarpeeksi. En minäkään saa pelkästä jyystämisestä, tarviin omat tai miehen sormet tai tärisevän dildon avuksi. Ei naiseus ole tästä kiinni.

Nauttia saa, huutaa ja ilakoida, kunhan nauttii aidosti. En minäkään jaksa aina itselleni orgasmia nytkyttää/pyytää räpläämään, nautin muutenkin.

Näin minusta.

Ap, et ole luultavastikaan saanut orgasmia. Mulla oli exän kanssa sama kuin sulla nyt ja "luulin saaneeni" juuri tuosta voipuneesta ja rennosta olosta. Mutta,kysymyksessä ei suinkaan ollut orgasmi ja sen opin vasta nykyisen mieheni kanssa.
Sanon vain suoraan että sen tärinän kohdalla (jonka saat suuseksissä), annat mennä. Siinä pitää jatkaa, ehkä käyttää enemmän voimaa ja ehkä nopeutta (yksilöllistä!) ja sinun pitää uskaltaa "antaa mennä".
Mulla ennen orgasmia jännittyy pakarat täysin, samoin vatsalihaksen, nilkatkin ojentuu. Sitten kun tulee niin se on sellainen jumalaton aalto humahtaa yli ja sitten tulee sellaisia kouristuksia, jumalattoman hyvä tunne, tahtomatta nytkähtelee ja vaikka mitä. Ei sitä pysty selittämään. Sen jälkeen minä voin jatkaa rakastelua, mutta klitorikseen ei pysty hetkeen koskemaan kun on niin herkkä.
Joskus orgasmi kestää tosi pitkään kun mies jatkaa ja jatkaa sitä mitä ikinä onkin tekemässä. Jossain vaiheessa kuitenkin tulee ns. raja vastaan ja on pakko lopettaa.
Tuollaisen O:n jälkeen ei kykene hetkeen liikkumaan, paikat sykkii vielä useiden minuuttien jälkeen, sydän hakkaa, hiki pinnassa ja täydellinen rentoutus.
Kannattanee opetella yksin ensin?

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29094390:

Ööö, koska se tuntuu niin hyvältä ettei sitä voi estää? Ellei sitte pure tyynyä tai jotain :D

Ja juu, minusta se ejakulointi on jotenkin epämiellyttävää, vaikka mies vaikuttais siitä kyllä tykkäävän.

Kuumimmat

Yhteistyössä