Mistä sen tietää...treffailuasiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sinkku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sinkku"

Vieras
että onko joku "se oikea" tai onko kemiaa...? Miten paljon teillä vaikuttaa se, että mies kiinnostuu teistä siihen että kiinnostutte miehestä? Tapasin kivan miehen jonka kanssa oli kiva jutella, nyt ollaan lähetelty tekstiviestejä, ku ei ole voitu tavata ja kiinnostun miehestä kokoajan lisää...pelottaa vaan että luon vaan jotain mielikuvaa hänestä pelkkien tekstiviestien perusteella. Vasta loppuviikosta nähdään uudelleen.

tai mistä te jo pariutuneet tiesitte oman miehenne tavatessanne, että tässä se nyt on?
(tyhmiä kysymyksiä, tiedän...sen vaan tietää, mutta kiva olisi silti saada keskustelua aikaan)

Miehestäni tiesin heti ensimmäiset lauseet vaihdettuamme, että tässä kaverissa on jotakin erilaista kun muissa. Hän ei sanonut mitään "väärää". Taisi olla 3. treffit kun tajusin, että tästä pidän kiinni ja hän se on ;-) Naimisissa nyt 7. vuotta, onnellisina.

Kaikissa muissa x määrässä deittejä/poikaystäviä oli aina jotain vikaa (siis jotain merkittävää vikaa rahankäytössä, sivusuhteita, riitaa mistä tahansa, arvostuseroja elämässä jne.).

Kestävimpiä ja aidoimpia suhteita omalla kohtaa ovat olleet juuri ne, joissa mies on ollut aktiivisesti kiinnostunut. Roikkuminen ei kiinnosta ketään.

Miehestäni tiesin heti ensimmäiset lauseet vaihdettuamme, että tässä kaverissa on jotakin erilaista kun muissa. Hän ei sanonut mitään "väärää". Taisi olla 3. treffit kun tajusin, että tästä pidän kiinni ja hän se on ;-) Naimisissa nyt 7. vuotta, onnellisina.

Kaikissa muissa x määrässä deittejä/poikaystäviä oli aina jotain vikaa (siis jotain merkittävää vikaa rahankäytössä, sivusuhteita, riitaa mistä tahansa, arvostuseroja elämässä jne.).

Kestävimpiä ja aidoimpia suhteita omalla kohtaa ovat olleet juuri ne, joissa mies on ollut aktiivisesti kiinnostunut. Roikkuminen ei kiinnosta ketään.

Kiitos tästä vastauksesta. Tuo tapaamani mies ei myöskään sanonut mitään väärää, eikä hänen ulkonäössään ollut mitään ärsyttävää. Lisäksi hän puhui lapsestaan kauniisti...jo tämä vastauksesi auttoi hahmottamaan asiaa...

Mä tutustun ja ystävystynkin helposti, mutta seurustelusuhteiden kohdalla haluan edetä maltillisesti. Jos joku yhden tapaamisen ja viikon tekstiviestittelyn jälkeen on suurinpiirtein rakastunut muhun, mulla alkaa hälytyskellot soimaan. Tällainen ihminenhän on ihastunut mielikuvaan, jonka hän on hyvin lyhyessä ajassa musta muodostanut, eikä sillä mielikuvalla ole välttämättä mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Mun elämässä se on mennyt niin, että kemian on todella _tuntenut_. Se vaan tuntuu siltä, että sen tuntee kropassaan fyysisesti jonakin. Mäkin olen treffaillut/seurustellut sellaisten miesten kanssa, jotka ovat mukavia, ystäväpiirini pitää heistä, on yhteisiä puheenaiheita jne, mutta jos sitä kemiaa ei vaan alun alkaen ole tuntunut, ei se ole myöhemminkään ilmaantunut. Noista miehistä on tullut sitten sellaisia, joiden kanssa on erottu ja juteltu mukavia törmättäessä.

Mun suurin kemia on tuntunut sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa olen seurustellut useampaankin otteeseen, mutta jonka kanssa en ole nyt yhdessä (suurimmaksi osaksi hänen alkoholiongelmastaan johtuen). Läheisimmät ystäväni ovat sanoneet, että kun mut on nähnyt tuon kemiatapauksen kanssa yhdessä, siitä meidän välisestä tunnelatauksesta ei voi puhua edes samana päivänä kuin muiden kanssa. Muiden kanssa yhdessäolo näyttää kuulemma mutkattomalta ja viihtyvältä, mutta musta puuttuu joku muhun kuuluva voimakkuus.

En tiedä, miten tämä muilla menee. Voihan olla, että vaikka mitään ihmeellistä ei ensitapaamisilla tuntuisi, kemia kasvaa. Mua joskus harmitti tosi paljon se kemian kasvamattomuus, sillä tuntui siltä, että "paperilla hyvä mies" menee sivu suun, koska en saa itseäni tuntemaan sen suurempaa paloa häntä kohtaan.

Sanon vielä sen, että en usko, että suurikemiaisia ihmisiä on vain yhdet parit. Muitakin vaihtoehtoja varmasti on, niihin täytyy vaan törmätä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24068906:
Mä tutustun ja ystävystynkin helposti, mutta seurustelusuhteiden kohdalla haluan edetä maltillisesti. Jos joku yhden tapaamisen ja viikon tekstiviestittelyn jälkeen on suurinpiirtein rakastunut muhun, mulla alkaa hälytyskellot soimaan. Tällainen ihminenhän on ihastunut mielikuvaan, jonka hän on hyvin lyhyessä ajassa musta muodostanut, eikä sillä mielikuvalla ole välttämättä mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Mä olen samanlainen enkä ymmärrä ihmisiä jotka parin viikon jälkeen on jo kihloissa jne. Siksi pelkäänkin nyt itse muodostavani mielikuvaa liikaa viestien perusteella kun ei pystytä näkemään. Siksi siis toisaalta tyhmää kysellä tällaisia...tavatessa ja taas uusien tapaamisten aikana sitä huomaa mihin se kemia riittää.

Yhteistyössä