Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kannattaa varoa vaan, tuo ylimielinen asenne ei pitkälle pötki.
Harmi, että täältä nyt kaikki häipyvät, mulla olisi ollut aikaa tänään ja vähän adrenaliiniakin virtaamassa.
Opiskelen juu. Sullahan oli jotain kokemusta alasta, jos oikein muistelen? Ollaan kerran oltu jostain asiasta eri mieltä. Tosin en enää muista mistä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22717691:No anna palaa!
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22717691:No anna palaa!
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22717669:mä hei nukun päivät :vampire:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22717697:Kysymys kuuluukin: Miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22717681:no minä en ole just nyt häipymässä minnekkään.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22717694:ei sisällä saa polttaa.
Minä vasta tulin. Huomenna myöhäisempi aamu tiedossa, joten joudan valvomaan. Aivojen kannalta olisi tietenkin parempi nukkua. Näin jos yritetään aiheessa pysyä.
Opiskelen juu. Sullahan oli jotain kokemusta alasta, jos oikein muistelen? Ollaan kerran oltu jostain asiasta eri mieltä. Tosin en enää muista mistä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22717697:Kysymys kuuluukin: Miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22717705:Minäkin olen kerran ollut jonkun kanssa täällä jostain asiasta eri mieltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22717694:ei sisällä saa polttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22717681:no minä en ole just nyt häipymässä minnekkään.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22717716:pitäis huomenna kinkku käydä ostamassa.
joko muilla on älykkäästi valittu ja ostettu ?
Voi voi. Vasta 8 sivua älyä tässä ketjussa.
Otti muuten älyttömästi aivoon, kun en pystynyt päivällä osallistumaan aiempaan ketjuun. Minäkin ihmettelen sitä, miksi se piti lukita.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22717714:Sen uskon.
Minun pitää kyllä kohta häipyä.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22717716:pitäis huomenna kinkku käydä ostamassa.
joko muilla on älykkäästi valittu ja ostettu ?