mistä sitä rahaa riittää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että huh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

että huh

Vieras
Jumal.... tänään ensimmäistä kertaa tälle syksylle raahauduin kaupungille tarkoituksena ostaa lapsille vaatetta.
Voi helv.... sitä väentungosta.
Sokoksellakin oli ihmisiä niin että luulin että siellä on varmaan halpaa sitten.

No ei todellakaan, vaan sikakallista! mikään mitä tarvitsin tai lapseni ei ollut senttiäkään alennettu. että näin

Mistä sitä muilla rahaa riittää?
inhoan muutenkin shoppailua ja vielä enemmän kun koko suomi lähtenyt samana päivänä liikkeelle.

Lauantai on idioottimaisin päivä shoppailla koska silloin on tosiaan koko suomi (mua lukuunottamatta) liikkeellä.

Kierrä lähikirppikset, jospa löytäisit sieltä jotain mitä tarvitsette?

No ensinnäkin suunnittelemme ostokset ja hyödynnämme ne alennukset. Esim lasten vaatteet pystyy ostamaan lähes täydellisesti jonkunasteisesta tarjouksesta. Kai ostit kesällä tarvittavat välikausivaatteet ja sisävaatteet (seuraava koko) reilulla alella. Lisäksi kannattaa hyödyntää ketjujen pienetkin alet kengissä ja muissa tavaroissa, joita on vaikeampi ostaa alesta. Toki tätä ei voi tehdä, jos inhoaa ajatusta ja menee viimeisessä hädässä kauppaan.

Eivät hullutpäivät tai 3+1 tarkoita halpaa. Toki sieltä voi saada jotain tarpeellista noin -20% alesta.

Itse teen töitä, jotta käyttörahaa liikenee.

siis joo, käyn töissä kyllä. samoin mies.

mutta siis lasten kengistä pitäisi maksaa yli 100 euroa, tavalliset kengät 2 lapselle.
viime talvena löytyi kivat kengät 20 eurolla,samanlaiset joita lapsi nyt katseli ja nyt maksoi 70 euroa (koululaisen mokkanahkakengät)

siis ihan kaikki sokoksella ja muissa keskustan liikkeissä oli aivan mielettömän kallista.

en ostanut mitään. kamalaa.
siis olet oikeassa, nalkuttava talonmies, että en osaa ostaa etukäteen tai käyttää alennuksia.
sitten mies menee lapsen kanssa kauppaan (yksi kerrallaan, kun molemmat laiskoja sovittamaan, ja vielä laiskempia odottamaan että toinen sovittaa), kun on jo kylmä talvi ja sitä talvitakkia ja talvikenkiä ei ole vieläkään...

Kaikki muut vaan ostavat mitä pyydetään?
minä yritin jopa sokoksella tingata mutta ei auttanut. sikamaisen kallista.