mistä tällaiset bikinit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bikiniii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bikiniii

Vieras
oon niin ihastunut tän musavideon bikineihin, mutta mistä löytäisin sellaiset? Vartalo mulla on vihdoin just sellainen kuin haluan kovan treenin ja ruokavalion tuloksena, aika lähellä tuon naisen vartalomallia. En vaan mistään löydä tuollaisia bikineitä! Jotenkin ne on niin mun tyyliset että olis "pakko" saada!

Sasha Lopez & Andreea D feat Broono - All My People (Official Video) (Ultra Music) - YouTube
tässä videossa siis, tuo pitkätukkainen vaaleampi nainen kellä on nuo raidalliset bikinit!

Mitkä niistä, ne punavalkoiset vai? Mut olipa aika seksistinen video....melkoista veivaamista...! No, jos sulla on tuollainen kroppa, sulle sopii kyllä bikinit kuin bikinit! Onnea etsintään.

[QUOTE="Sanni";28636343]..Kamalat![/QUOTE]

..Mutta lisään vielä, että jos saisin tommosen kropan, niin mielummin mä noita käyttäisin, kuin nykyistä mahdollisimman peittävää kokouikkaria.

Et sä kyllä kovin kovaa treenaa kun lihaksittomia nuo typykät näytti olevan. Pyllystä ollut tietoakaan. Eikä ne biksutkaan kovin ihanat ollut. Paremmin tulisi vartalo esille toisenlaisissa.

Yhteistyössä