A
ankanpoikasesta joutsen?
Vieras
Eli, ennen kuljin tennareissa ja hupparissa. En välittänyt yhtään mille näytin ja olin useimmiten kuin harakanpesä.
Olen kuitenkin kasvoiltani kaunis ja varreltani olen 168/51, vyötärönympärys 63 cm.
Joten olen todella hoikka, ja näytän ikäistäni nuoremmalta.
Nyt kun olen alkanut pitämään huolta itsestäni, minulla on kauniita vaatteita ja olen opetellut kävelemään sujuvasti kymmenen sentin korkkareilla, mieskaverini ja avomieheni eivät tykkää tyylistäni.
En kuitenkaan ole ihan mikään muotifriikkikään, yhdistelen vaatteita aika persoonallisesti.
Avomieheni nurisee kengistäni ja siitä kuinka nyt olen kuin muut naiset. Hän sanoi ihastuneensa minussa siihen, että en ole mikään prinsessa vaan minun kanssani voi lähteä vaeltamaan,eikä minulle tarvitse ostaa koruja tms.
Minä olen vieläkin sama ihminen, ja vaelluskenkäni ovat eteisessä omalla paikallaan.
Mikä tässä nyt mättää?
Itse olen iloinen siitä että kävelen kauniisti korkeilla koroilla ja kun laittelen hiuksia ja pukeudun kauniisti ja naisellisesti.
Tunne on minulle uusi, olen 32-vuotias enkä aiemmin ole ollut vaatteiden tai kenkien perään.
Olen jopa huulipunan itselleni ostanut.
Masentaa avomieheni ja mieskaverini joita kuitenkin on muutama.
Olen alkanut häpeilemään vaatteitani ja korkoja enkä heidän seurassaan pukeudu naisellisesti.