Mistä tämä johtuu: ennen kuljin tennareissa ja collegehupparissa, nyt korkokengissä ja mieskaverit ei tykkää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ankanpoikasesta joutsen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ankanpoikasesta joutsen?

Vieras
:(

Eli, ennen kuljin tennareissa ja hupparissa. En välittänyt yhtään mille näytin ja olin useimmiten kuin harakanpesä.
Olen kuitenkin kasvoiltani kaunis ja varreltani olen 168/51, vyötärönympärys 63 cm.
Joten olen todella hoikka, ja näytän ikäistäni nuoremmalta.

Nyt kun olen alkanut pitämään huolta itsestäni, minulla on kauniita vaatteita ja olen opetellut kävelemään sujuvasti kymmenen sentin korkkareilla, mieskaverini ja avomieheni eivät tykkää tyylistäni.

En kuitenkaan ole ihan mikään muotifriikkikään, yhdistelen vaatteita aika persoonallisesti.

Avomieheni nurisee kengistäni ja siitä kuinka nyt olen kuin muut naiset. Hän sanoi ihastuneensa minussa siihen, että en ole mikään prinsessa vaan minun kanssani voi lähteä vaeltamaan,eikä minulle tarvitse ostaa koruja tms.

Minä olen vieläkin sama ihminen, ja vaelluskenkäni ovat eteisessä omalla paikallaan.
Mikä tässä nyt mättää?
Itse olen iloinen siitä että kävelen kauniisti korkeilla koroilla ja kun laittelen hiuksia ja pukeudun kauniisti ja naisellisesti.
Tunne on minulle uusi, olen 32-vuotias enkä aiemmin ole ollut vaatteiden tai kenkien perään.
Olen jopa huulipunan itselleni ostanut.

Masentaa avomieheni ja mieskaverini joita kuitenkin on muutama.
Olen alkanut häpeilemään vaatteitani ja korkoja enkä heidän seurassaan pukeudu naisellisesti.

Jos useampi mieskaveri avomiehesi lisäksi on kritisoinut tyyliäsi, niin miettisin menikö se uudistus ja koroilla kävelemään opettelu ihan kokonaan putkeen.

Mulla on kenkähyllyssä sekä niitä 10-sentin (ja yli) korkoja, sekä vaelluskenkiä. Mut eihän kaikki tykkää kaikista.

Jospa se sun tuunaukses ampu vähän yli?

Alkuperäinen kirjoittaja Jospa:
Jos useampi mieskaveri avomiehesi lisäksi on kritisoinut tyyliäsi, niin miettisin menikö se uudistus ja koroilla kävelemään opettelu ihan kokonaan putkeen.

Mulla on kenkähyllyssä sekä niitä 10-sentin (ja yli) korkoja, sekä vaelluskenkiä. Mut eihän kaikki tykkää kaikista.

Jospa se sun tuunaukses ampu vähän yli?

Itse asiassa miltei leijailen koroillani, sorry.
Se voi olla, ettei kaikki tykkää vaatteistani, mutta minä olen saanut kerta toisensa jälkeen toimiston tytöt, joita itse ihailen täydestä sydämestäni, ihailemaan asujani.

Alkuperäinen kirjoittaja niin :
meinaisin kanssa kun et ennen ole kaunistautunut, meneeköhän se nyt ihan putkeen?

Voi hyvä ihme teidän kanssanne, mikä teitäkin vaivaa????
Ihan samanlaisia reaktioita kuin miehiltäkin.

Minulla on helkkarin hyvä tyylitaju, värisilmä ja vaikka itse en ole meikannut aiemmin, olen meikannut ihmisiä ja auttanut heitä löytämään itselleen vaatteita ja asusteita.

Mä olen kans 32-v mutta kuljen edelleen niissä tennareissa ja huppareissa. Musta ei nyt vaan saa millään sellaista naisellista "lady like" -tyyppiä ja mieluummin käytän rahani vaikkapa urheiluvälineisiin kuin meikkeihin. Ponnari päässä painelen hamaan hautaan saakka :)

Enkä voisi kuvitella miehenikään ihastuvan prinsessamaiseen naiseen, koska minut kerta on valinnut ja vierellä pysynyt yli kymmenen vuotta. Suurin kohteliaisuus, minkä hän minulle mielestään on sanonut on se, että olen niin "reipas". Eiköhän tuo reippaus tule juuri siitä asenteesta, että vetää mieluummin ne vaelluskengät jalkaansa kuin kymmenen sentin piikkikorot.

Jos nämä miespuoliset kaverisi pitivät sinua ennen yhtenä jätkistä, jonka kanssa on rento olla. Nyt kun olet naismaisempi, niin eivät osaa olla enää rennosti seurassasi, näkevät sinut naisena... potentiaalisena petikumppanina.

Ja jos miehesi pelkää, että muut miehet vie sinut. Tai että tälläät jotain muuta miestä varten itsesi naiselliseksi.

Mä miettisin, et kannattaisko vaihtaa kaveripiiriä miestä myöten, jos puuttuisivat mun olemukseen. Pinnallista käytöstä heiltä. Harvemmin kai kukaan valittaa jos joku näkee vaivaa ulkonäkönsä suhteen, taitaa sun mieskaverit olla jotain puskajusseja.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Jos he itse ovat verkkaripoikia ja tuntevat sinut liian koreaksi seuraansa.

En oikeasti tiedä vastausta, ihan naurettavaahan toisen vaatetyyliin puuttuminen on.

Kiitos asiallisesta vastauksestasi.

Avomieheni itse näkee pukeutuneita naisia jo työssään, jossa tarvitaan pukuja.
Ehkä se siinä syy....

En tiedä, menee kummallisuuksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
meinaisin kanssa kun et ennen ole kaunistautunut, meneeköhän se nyt ihan putkeen?

Minulla on helkkarin hyvä tyylitaju, värisilmä ja vaikka itse en ole meikannut aiemmin, olen meikannut ihmisiä ja auttanut heitä löytämään itselleen vaatteita ja asusteita.

Tai sitten ei .. :whistle:
No ei vaan, mulla tuli kyllä ensimmäisenä mieleen ettei tyyli sovi sinulle= et näytä hyvältä korkkareissa tms.
Ja jos tuo itsevarmuus on tuollalailla kasvanut tyylimuutoksen myötä, niin..

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Jos nämä miespuoliset kaverisi pitivät sinua ennen yhtenä jätkistä, jonka kanssa on rento olla. Nyt kun olet naismaisempi, niin eivät osaa olla enää rennosti seurassasi, näkevät sinut naisena... potentiaalisena petikumppanina.

Ja jos miehesi pelkää, että muut miehet vie sinut. Tai että tälläät jotain muuta miestä varten itsesi naiselliseksi.

Tota en muuten ajatellutkaan, ei ajatus taittunut tähän.
Kiitos, sain uudenlaista ajateltavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Jos he itse ovat verkkaripoikia ja tuntevat sinut liian koreaksi seuraansa.

En oikeasti tiedä vastausta, ihan naurettavaahan toisen vaatetyyliin puuttuminen on.

En tiedä, menee kummallisuuksiin.

Musta toi koko huomauttelu on ihan tarpeetonta ja kummallista.

Itse tykkään koroista, meikeistä, vaatteista jne. mutta ei kukaan välitä vaikka välillä ilmestyn paikalle tennareissa ja hupparissa, kyllähän kaikki vaihtelevat tyyliä ja se on ihan kiva ettei aina tarvitse näyttää samalta.

Ihan kiusallani laitoin tuollaisen vastauksen, aloituksestasi paistoi niin hyvin läpi mitä vastauksia haet. Kukin pönkittää itsetuntoaan miten haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mietin vain:
Mä miettisin, et kannattaisko vaihtaa kaveripiiriä miestä myöten, jos puuttuisivat mun olemukseen. Pinnallista käytöstä heiltä. Harvemmin kai kukaan valittaa jos joku näkee vaivaa ulkonäkönsä suhteen, taitaa sun mieskaverit olla jotain puskajusseja.

Heh :D
Kiitos tästä egobuustista :D

Eka kerta tunnen itseni naiseksi, korviani myöten.
Tunsinhan toki ennenkin, mutta nyt tunnen aivan uudenlaista tunnetta kun katson peiliin.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Tota en muuten ajatellutkaan, ei ajatus taittunut tähän.
Kiitos, sain uudenlaista ajateltavaa.

Saitpas sen vastauksen.

Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:

Tai sitten ei .. :whistle:
No ei vaan, mulla tuli kyllä ensimmäisenä mieleen ettei tyyli sovi sinulle= et näytä hyvältä korkkareissa tms.
Ja jos tuo itsevarmuus on tuollalailla kasvanut tyylimuutoksen myötä, niin..

Miksi muka en näyttäisi hyvältä korkkareissa?
Ethän ole edes nähnyt minua, ennen tai jälkeen.
Minusta kaikille naisille sopii niin korkkarit kuin tennarit. Enkä kyllä todellakaan lähtisi kenellekään vieraalle toteamaan ettei sille sovi korkkarit.
Minusta se olisi aika huonotapaista.

Nainen on kaunis laittautuneena, mutta myös luonnollisena.
Piste.

Ja btw, en leuhkinut, kerroin vain, että osaan meikata ja minulla on tyylitajua.
Jos sinä koet sen leuhkimiseksi, olen pahoillani.

Tämä on kateellisten akkojen palsta. Jos kehtaat myöntää, että olet hoikka, meikkaat ja pukeudut muihin kuin verkkareihin, niin sinä saat ketjullisen pelkästään vittuilua.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:

Ihan kiusallani laitoin tuollaisen vastauksen, aloituksestasi paistoi niin hyvin läpi mitä vastauksia haet. Kukin pönkittää itsetuntoaan miten haluaa.

Nyt meni etsivän työt ihan harakoille.
Kysyin ihan tosissani, minä en tunne miesten sielunelämää.
Aloitin ketjun, koska minua oikeasti vaivaa tämä asia.
Olen miettinyt miksi minulle tulee kommentteja "Olet muuttunut, en tykkää tyylistäsi yhtään, olit kivempi ennen, monetko kengät sinulla on" jne loputtomiin.

Minusta se on kummallista, en minä moiti kenenkään pukeutumista tai meikkaamista.
Enkä arvostele ihmisiä ylimielisiksi enkä itsetuntonsa pönkittäjöiksi.

Olen pahoillani että halusit tulla ketjuuni ja sanoa jotain ilkeää.
Nyt sitten sanoit, minulle tuli paha mieli.

Ap haluaa, että nyt vastaamme tyyliin näin.. miehesi on sinun valtavasta kauneudesta ja upeudesta mustasukkainen ja pelkää, että menettää sinut, koska tietää, että toista tuollaista upeaa kaunotarta ei tule vastaan. Kaverit kaikki himoitsee sinua, olet heidän märkä päiväuni ja jokainen heistä haluaisi sinut.

Kun kerran olet niin upea ja kaunis yms.. laitahan kuva itsestäsi tänne, minäkin haluan ihailla :D

Alkuperäinen kirjoittaja hm :

Tämä on kateellisten akkojen palsta. Jos kehtaat myöntää, että olet hoikka, meikkaat ja pukeudut muihin kuin verkkareihin, niin sinä saat ketjullisen pelkästään vittuilua.

Niin, niin sitten kai.
On tähän tullut asiallisia vastauksia ja kommentteja, sekä hyvä huomio jota en itse älynnyt. Kiitos siitä!

Nyt kuitenkin päätän omalta osaltani ketjun tähän, sain ihan tarpeekseni ja olen pahoillani että aloitin tämän.
Hyvää joulunalusaikaa kaikille :)

ap kerjää kehuja, Hän on uudestisyntynyt korkkariuskossaan ja pitää kaikkia muita alempiarvoisina, niinhän siinä aina käy. Niitä korkkareita käyttää tosi moni muukin eikä kukaan nykypäivänä sellaiseen kiinnitä huomiota, huomaat sen itsekin kun laskeudut taas maan pinnalle.

Yhteistyössä