Mistä tavaroista olet saanut parhaan hinnan Huutiksessa suhteessa ostohintaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "myö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"myö"

Vieras
Mie ehdottomasti Brio Pony -rattaista. Ostettiin ne käytettynä työkaverilta 70 eurolla ja kolmen vuoden jälkeen ja kahden lapsen niitä käytettyä myin ne hintaan 95 euroa. Olin kyllä itsekin ihmeissäni.

Äh, mie vain ajattelin mielenkiinnosta kysellä, millaisia onnistumisia on tullut. Suurin osa miun tavaroista on saanut sen yhden tai kaksi huutoa, ja that's it, joten on hauska muistella niitä harvoja yllätyksiä. Nyt en ole kyllä jaksanut pitkiin aikoihin mitään kaupatakaan.

tää oli kyllä aika hyvä.. ei siis oma kohde. uutena maksaa kaupassa 3,50e. noh, eihän kyseistä väriä enää taida saada joten...
http://www.huuto.net/kohteet/-jonathan-kirkaan-oranssi-puuvilla-kyparamyssy-54cm/151225036

Mä taas olen laittanu ihan melkein uudenveroisille kamoille alhaisen lähtöhinnan ilman hintavarausta. Ja sit se lähteeki halvalla. Hinta ei nouse. Se vähän on harmittanu.

Monista lasten ulkoiluvaatteista olen saanut hävyttömän hyviä hintoja. Ja onhan niitä toki muitakin, mutta ei vaan muista kaikkea. Parhaimmat kaupat olen tehnyt jostain minkä itse olen ostanut kirpparilta ja pitänyt lapsilla käytössä ja sitten saanut siitä moninkertaisen hinnan huutiksessa vielä. :) Viimeisin on yksi pommpi-tunika ja legginsit. Ostin ne vuosi sitten kirpparilta 3eurolla ja käytin kuopuksella ja nyt sain 13e + postikulut. :D

[QUOTE="vieras";22283117]Mä taas olen laittanu ihan melkein uudenveroisille kamoille alhaisen lähtöhinnan ilman hintavarausta. Ja sit se lähteeki halvalla. Hinta ei nouse. Se vähän on harmittanu.[/QUOTE]

Lähtöhinnan miettiminen onkin oma taiteenlajinsa. Mie en laita koskaan hv:tä, mutta yritän asettaa lähtöhinnan sellaiseksi, ettei se ole liian korkea eikä liian matala.

rattaista/vaunuista saa yleensä aika hyvin. jokunen vuosi takaperin myytiin pari vuotta vanhat emmaljungat siis vaunu+ratas yhdistelmät, saatiin niistä lähemmäs 600e. mukana oli lämpöpussi.. uutena taisivat maksaa 800e luokkaa

Häätarvikkeistani... Sain niistä tuplahinnan siihen nähden, mitä itse olin niistä maksanut.

Eikä mullakaan se lähtöhinta ollut korkea, mutta myynnissä oli tavaraa, jota ei joko Suomesta saa tai sitten maksaa Suomessa siltikin myyntihintaan nähden älyttömästi enemmän. Eli niitä huutoja vain tuli..

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta;22283126:
Monista lasten ulkoiluvaatteista olen saanut hävyttömän hyviä hintoja. Ja onhan niitä toki muitakin, mutta ei vaan muista kaikkea. Parhaimmat kaupat olen tehnyt jostain minkä itse olen ostanut kirpparilta ja pitänyt lapsilla käytössä ja sitten saanut siitä moninkertaisen hinnan huutiksessa vielä. :) Viimeisin on yksi pommpi-tunika ja legginsit. Ostin ne vuosi sitten kirpparilta 3eurolla ja käytin kuopuksella ja nyt sain 13e + postikulut. :D

Vau! Joka myyjän unelma :).

mä ostin pari vuotta sitten kierrätyskeskuksesta siistin remun ulkoiluhaalarin ja vuosikkaani käytti sitä muutaman kuukauden.maksoin siitä itse 50 cnt( kilohinnalla oli) ja myin huutiksessa sitten kun lapseni ei enää käyttänyt.laitoin lähtöhinnaksi 0 e ja 2 vk aukioloaikaa,sain 45 e ja postikulut!!!sillon kyllä olin ihmeissäni!

Tricot-Slen liinasta, jonka ostin kirppiksellä 20 eurolla, sain huutiksesta 27.50 ja postarit päälle. Lähtöhinnaksi laitoin 10e ja korotukseksi 50cnt... Ja tuota liina käytettiin PALJON! :)

Yhteistyössä