Mistä te löydätte tarpeeksi isoja liivejä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Linttis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Linttis

Uusi jäsen
22.09.2008
2
0
1
Mulla on ongelma, jonka kanssa en voi uskoa olevani yksin. En löydä mistään tarpeeksi isoja rintaliivejä, en tavallisia, enkä imetysliivejä. Kokoni oli ennen raskautta 75 D ja nyt, viidennelllä kuulla, järkyttävät 75 I ja meinaan tukahtua liiveihini. Tarvitsisin varmaan kuppikokoa K. Onkohan niin suuria edes olemassa? En ole tukeva ja masukin on suhteellisen pikkuinen, rinnat vaan ovat aivan valtavat. Lähes nolot, itseasiassa...

Mistä te muut suuri rintaiset (joita on pakko olla!!) löydätte tarpeeksi suuria liivejä? Olen käyttänyt Primadonnan liivejä, mutta nekin loppuvat kokoon H. Isoja kuppikokoja löytyy kyllä kun ympärysmitta on 90 tai suurempi. Huokaus.

Mulla oli kanssa sama ongelma kun olin raskaana ja imetin. Ei voi ymmärtää miten imetysliivejä ei ole saatavilla isoissa koissa, enkä tarkoita vain rinnanympärystä, vaan kuuppikokoja pienillä rinnan ympäryksillä. Sokos ja Stockmann kyllä tilaavat pyydetäessä, mutta vaikka olisivatkin vääränkokoiset, niin pakko on ostaa kun on kerran tilannut! Törkeetä. Mistä sitä voi tietää mikä on oikea koko sovittamatta. Mulla rintsikoiden koko ennen raskautta 75 E ja raskaana/imetysaikaan 75 G - H Changesta ostin imetysliivit ja mukavat olivatkin. Changen liikkieitä on ainakin Tampereella, Ideaparkissa Lempäälässä ja Hesassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nasu71:
Sokos ja Stockmann kyllä tilaavat pyydetäessä, mutta vaikka olisivatkin vääränkokoiset, niin pakko on ostaa kun on kerran tilannut! Törkeetä. Mistä sitä voi tietää mikä on oikea koko sovittamatta.

Jos Stokkalta joutuu tilaamaan puuttuvaa kokoa/mallia esim hesasta, ei sitä tarvitse ottaa, jos on väärä koko. Ainakin näin olen ymmärtänyt. Vai tarkoitatko että olet tilannut jotain ihan muuta heidän kauttaan?

Tampereen Stocka tarjoutui tilaamaan mulle Triumphin imetysliivit ja urheiluliivit koossa jota he eivat pida varastossa, mutta minun olisi ollut pakko ostaa ne olivat ne sopivat tai eivat. Turha sanoa etta jaivat tilaamatta. Nain siis tampereella.