Mistä te muut läskit ostatte urheiluvaatteenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tankki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tankki

Vieras
Mä haluaisin ostaa fiksun näköisiä verkka- ja ulkoilupukuja että vois ulkoilla jossain muussakin kun kauhtuneissa collarihousuissa ja hupparissa, mutta ongelma on ettei urheilukaupoissa ole tarpeeksi isoja kokoja, tai on tietty miesten malleissa mut ne on tosta perseen kohdalta aina kireitä ja muualta telttoja. Mistä niitä saa? Haluaisin ostaa että pääsisin lenkille etten liho tästä enää enempää.

Hengittävät kledjut päällä on mukavampi liikkua.
Mä erehdyin kerran laittamaan punttikselle t-paidan ja meinasin kymmenen minuutin jälkeen kuolla lämpöhalvaukseen :x .
Samoiten varmasti olisi käynyt joidenkin collegehiousujen kanssa.
Uskon, että hengittäviä jumppa-ja lenkki vaatteita tehdään isoissakin koissa...(koko...miten se taipuu...? :o )

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Ei sua kukaan lenkillä kattele, voi sinne mennä vähän huonommissakin kledjuissa. Uusit kaarderooppis sitten, kun kilot on vähän tippunut. Näin mie aineskin tekisin.

mutta antaa kummasti motivaatiota ja urheilun iloa kun on nätit ja hyvät vaatteet päällä ;)

Se ottaa päähän kun siis miehille on isoja kokoja, kyllä mies varmaan kans on läski jos se käyttää jotain kokoo xxxl. MIKSEI LÄSKEILLE NAISILLE OLE FIKSUJA URHEILUVAATTEITA PRKL.

Röhnischilla on kivoja vaatteita, plussamallistoa kokoon 54/56 asti: http://www.rohnisch.com/
Niitä saa ainakin Intersportista, TopSportista ja Stockmannilta. Ovat vaan aika hintavia, ja usein lopussa, mutta ainakin Intersportissa lupasivat tilata vaikka ihan yksittäisiä kappaleita, jos on tarvetta. Mallistot löytyy tuolta sivuilta.

Samaa on fundeerannut juuei. tai olen semmonen aloitteleva läski, eli yläosa 44 ja pers 46. (Mutta vaatekaupoissa koko 40 on jo siellä läskien osastolla).
Hobbarissa on ollu joskus jotain, mutta niissäkin puuttuu mun koko. Normaalipuolella suurin koko on 42/44 ja läskien vaatteet alkaa kyllä kokonumerolla 46, mutta se on paaaljon suurempi kuin mikä olisi normikoon jatkumo-46.

Ainoa laji, jota suostun edes harkitsemaan, on suunnistus, koska siinä on kaikki suohirviön näköisiä maaliin tullessa. :D

Miulla tuo ongelma oli just toisin päin. Yläosasta olin 46-48(eli siis läskimaha!), mut pepusta olisi riittänyt 42. :headwall: Nyt oon onneks saanut itseni kokonaan kokoon 42-44, vaikka lisääkin olis tarkoitus pudottaa.
Salilla alotin ihan niillä perus t-paidoilla ja jazzhousuilla(jotka muuten joustaa kivasti vaikka olisivat alunperin liian pienet). Niitä löytyy ainakin reebookilta. Kokeilkaa niitäkin pienempiä kokoja!
Lenkillä toimii loistavasti r-collectionin kollarihousut. Onhan ne lämpimät, mut lentääpä hikikin hyvin! :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Röhnischilla on kivoja vaatteita, plussamallistoa kokoon 54/56 asti: http://www.rohnisch.com/
Niitä saa ainakin Intersportista, TopSportista ja Stockmannilta. Ovat vaan aika hintavia, ja usein lopussa, mutta ainakin Intersportissa lupasivat tilata vaikka ihan yksittäisiä kappaleita, jos on tarvetta. Mallistot löytyy tuolta sivuilta.

Kiitos sinulle tiedosta! Olikin tosi kivan näköisiä vaatteita, taidanpa lähteä kaupoille! Olis ollu kiva jos niillä olis ollu verkkokauppa ettei tarttis mennä läskiensä kanssa sovituskoppiin ja myyjien naurettavaks. Nooh, ehkä se on se hinta mikä on maksettava niistä sadoista Fazerin sinisistä suklaalevyistä ja irtokarkkipusseista ;)

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Samaa on fundeerannut juuei. tai olen semmonen aloitteleva läski, eli yläosa 44 ja pers 46. (Mutta vaatekaupoissa koko 40 on jo siellä läskien osastolla).
Hobbarissa on ollu joskus jotain, mutta niissäkin puuttuu mun koko. Normaalipuolella suurin koko on 42/44 ja läskien vaatteet alkaa kyllä kokonumerolla 46, mutta se on paaaljon suurempi kuin mikä olisi normikoon jatkumo-46.

Ainoa laji, jota suostun edes harkitsemaan, on suunnistus, koska siinä on kaikki suohirviön näköisiä maaliin tullessa. :D

Joo, meidänkin paikkakunnalla on aktiivinen suunnistusyhdistys. Nähdään rasteilla!

Yhteistyössä