Mistä tietää et tämä on elämäni rakkaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan onnellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan onnellinen

Vieras
Enkä tarkoita et ;kyllähän sen tietää kun naama punottaa, sydän hakkaa...Vaan puhun siitä kun on yhteisiä vuosia 17v takana ja naimisissa oltu 14vuotta ja lapsia neljä ja omaisuuttakin on yhdessä hankittu, Arki mukavaa, mies ihan mukava, seksi luistaa, huumoria löytyy, arvostusta toiselta saa ja kaikki hyvin. Mutta joskus miettii että kun on kohdannut miehensä 17vuotiaana,mistäs sitä tietää mitä muuta olisi ollut tarjolla?mistäs sitä tietää olisiko muista miehistä mulle muuta?hassuja mietteitä,mutta mietteitä kuitenkin..

jos sitä pitää miettiä niin luulenpa että ei ihan oikee ole :)
En mä tiedä.

Itse lähdin kutakuinkin ok liitosta jossa vuosia takana 15v. Mutta jokin puuttui.
Ja jos se oikee on niin kyl me toisemme uudestaan löydämme, eipä tule sitte 50v mieleen että hitto, olen teinistä asti ollu saman miehen kanssa, että pitäs vissiin lähtee käveleen... :)

Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:
jos sitä pitää miettiä niin luulenpa että ei ihan oikee ole :)
En mä tiedä.

Itse lähdin kutakuinkin ok liitosta jossa vuosia takana 15v. Mutta jokin puuttui.
Ja jos se oikee on niin kyl me toisemme uudestaan löydämme, eipä tule sitte 50v mieleen että hitto, olen teinistä asti ollu saman miehen kanssa, että pitäs vissiin lähtee käveleen... :)

Minusta se ei mene noin.Kyllähän ihminen miettii lapsistaankin; onko koulu mennyt hyvin?-olisiko parannettavaa+.Ruanlaitosta; tuliko hyvä kakku-olisnko saanut paremman toisella ohjeella?Työstä; voisinko tehdä hommani paremmin?

Minusta se että joskus pysähtyy ja pohtii asioita kertoo vain siitä että ihminen haluaa analysoida, ymmärtää elämää jne. Jos elää eikä pysähdy ajattelemaan ei mysöskkäään voi oppia eikä muuttua.

Yhteistyössä