V
Vierass
Vieras
Mistä todella tietää ettei aviliittoa kannata enää jatkaa? Mistä tietää ettei ole enää onnellinen? Tai että asiat ei enää paremmaksi muutu? Mistä tietää että jos eroaa millaiseksi toinen muuttuu? Tuleeko lapsista riitaa ja ne vaan kärsii? Tai kuinka olet luottanut lapsesi lyhyt pinnaisen vanheman hoiviin? Millaista elämän kuuluu oikeasti olla? Mistä tietää että toinen oikeasti rakastaa, eikä vain siksi että olet kätevä kotitalous -ja lastenhoitaja? Mistä tietää ettei asioista tee itse suurempia kuin ne oikeasti ovat? Voiko kovakourainen ihminen muuttua? Entä voiko ihminen oppia puhumaan ja kertoman tunteensa? Millaista on tuntea olevansa rakastettu?
Minun pää on ihan täynnä kysymyksiä, olen ihan loppu, tuntuu etten ole onnellinen. Mutta kuka määrittelee mitä se onnellisuus on? Minusta tuntuu ettei minua rakasteta. Mutta onko se vaan minun tunne? Mistä minä tiedän sen? Olen pelkkää kysymysmerkkiä. Nämä tunteet on olleet aina jossain, mutta olen saanut ne kuopattua syvälle muiden alle. Eilen jouduin kertomaan kaiken erittäin läheiselle ihmiselle kaiken ja tajusin itsekkin millaisessa elämässä olen elänyt. Kun sen sanoi ääneen se kuulosti pahemmalta kuin olin osannut ajatellakkaan..
Minun pää on ihan täynnä kysymyksiä, olen ihan loppu, tuntuu etten ole onnellinen. Mutta kuka määrittelee mitä se onnellisuus on? Minusta tuntuu ettei minua rakasteta. Mutta onko se vaan minun tunne? Mistä minä tiedän sen? Olen pelkkää kysymysmerkkiä. Nämä tunteet on olleet aina jossain, mutta olen saanut ne kuopattua syvälle muiden alle. Eilen jouduin kertomaan kaiken erittäin läheiselle ihmiselle kaiken ja tajusin itsekkin millaisessa elämässä olen elänyt. Kun sen sanoi ääneen se kuulosti pahemmalta kuin olin osannut ajatellakkaan..