Mistä tietää mitenpäin vauva on mahassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ohhihi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ohhihi

Vieras
Mistä tietää mitenpäin vauva on mahassa? Potkut tuntuvat usein kylkiin. Ihan alhaalla häpyluun kohdalla tuntuu liikettä myös, sellaista möyrintää. Viikkoja nyt 30.

ultralla tietenki varmimmin näkee. mulla loppu viikoilla neuvola täti tunnusteli että vauva ois rt:ssä, itse olin sitä mieltä että vauva on pt:ssä koska tuntui aivan samalta kun pt:ssä ollut sisaruksensa. eli ei tolla tunnustelullakaan ihan täyttä varmuutta asiasta saa.

Tarkistetaanko joka raskaudessa vauvan asento jossain vaiheessa? Missä vaiheessa? Milloin vauva ei enää mahdu kääntyilemään mahassa?

Kyllähän sitä koitetaan tunnustella siitä asti kuin se haan on mahdollista. Mun mahasta kun sitä ei tunne, on pitänyt ultrata aina rv. 34 alkaen useampaankin kertaan kun luulevat sen asettuvan. Mä odottaisin että viikolla 38 vois pysähtyäkin johonkin asentoon. Edellinen heitti voltin vielä rv39. Jotkut kääntyy vielä synnytyksessä. En anna kääntää kun en usko että pysyy kun kerran kääntyy joka päivä itsekin. Yleensä käännöksiä tehdään viikolla 36

Yhteistyössä