Mistä tietää onko työ liian stressaavaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eikai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eikai

Vieras
Niin, mistä sen tietää onko työ liian stressaavaa? Vai mitä tää on?

Koko ajan v*tuttaa, työkaverit, työtehtävät, muisti pätkii, väsyttää, kaikki vastustaa.

Olen aiemmin pitänyt paljon työstäni ja työpaikastani mutta nyt on alkanut tulla tällaisia oireita että vee-käyrät on koko ajan katossa. Aloin miettiä pitäisikö asialle tehdä jotain..

Olen myös huomannut että olen todella väsynyt ja pahantuulinen töistä lähtiessä (takki ihan tyhjä) vaikka koittaisin tsempata itseäni jo aamusta.

Meillä on koko ajan kiirettä, projektinhallinta kusee mielestäni koska omat (ja muidenkin päivät) on ihan pirstaleisia, työtehtävät pitäis saada hoidettua päällekkäin kiirekiireaikataululla.. Jatkuvasti tulee keskeytyksiä yhtä tehtävää hoitaessa että hoidatko tän ja tän asap, jne.

Puhuminen asiasta ei tunnu auttavan..

Jos asiasta puhuminen, oikeasti ja kunnolla ei auta niin vaihtoehtoja lienee hakea muita töitä tai sitten sopeutua. Kroonisen stressiin tottuu kun perhe pitää elättää.

Jos asiasta puhuminen, oikeasti ja kunnolla ei auta niin vaihtoehtoja lienee hakea muita töitä tai sitten sopeutua. Kroonisen stressiin tottuu kun perhe pitää elättää.
Näinhän se on. Apua voisit koittaa hakea työterveyden kautta, työterveyslääkäri voi ottaa esimieheen yhteyttä jos hänenkin mielestään työ kuormittaa liikaa ja voit päästä puhumaan työpsykologin kanssa.

Jos asia on 'kaikkien tiedossa' ja luvataan ja suunnitellaan muutosta ja siitä puhutaan vuositasollakin usein mutta sitä silmälläpitäen tehdyt toimet eivät muuta mitään ja muutosta odotellessa menee vuodet, lienee oletettavissa ettei muutosta ole tulossa. Tottuminen yksi vaihtoehto mutta sapettaa kun ei pää pelaa enää, tilanne alkaa olla se ettei omaan muistiin voi luottaa missään asiassa. Tässä maailman taloustilanteessa muut työt olisivat siis taivaan lahja!