Mistä tietää tapaileeko "oikeaa" miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen käynyt 4 kertaa ulkona erään netin kautta tapaamani miehen (A) kanssa. Hän ei luultavasti tapaile muita naisia. Enkä minäkään edes miettisi muita miehiä, jollei eräs toinen deittipalstan mies (B) olisi mielessäni. Hänen kanssaan olimme kirjoitelleet pidempään, mutta emme vielä olleet ehtineet tavata. Sitten tuo toinen mies (A) ehdotti ex tempore treffejä, näin hänet, ja tässä sitä ollaan. Hyvin epävarmana siitä, kannattaako mennä ihastumaan tuohon mieheen. Luulen, että hän on ihastumassa minuun. Viihdyn hänen seurassaan ja juteltavaa on riittänyt. Ainakin näillä muutamalla tapaamisella. Olemme suudelleet ja nukkuneet yhdessä, mutta muuta ei ole tapahtunut.

Mietin, onko meillä riittävästi yhteistä tuon tapailemani miehen kanssa. Hän on ihanan huomioiva ja kiltti luonteeltaan. Viihtyy hyvin kotona kuten minäkin. En vain tiedä tai pysty kuvitella, miten viettäisimme kesälomaa esimerkiksi ensi kesänä, jos alkaisimme seurustella A:n kanssa. Kun taas mies B, jonka kanssa olemme kirjoitelleet pidempään, viettää parhaillaankin lomaa täysin samoissa merkeissä kanssani... eri paikassa vain. Ja kiinnostuksenkohteet ovat hänen kanssaan käsittääkseni enemmän samoja.

Mies B:lle selitin aiemmin olevani kiireinen (olin menossa ulos A:n kanssa). Ajattelin, etten viitsi laittaa itseäni liemeen käymällä ulkona kahden miehen kanssa.

Tällä hetkellä pelottaa, että B olisikin minulle paremmin sopiva mies. Hän viestittelee iltaisin, jopa enemmän kuin se mies, jonka kanssa olemme tavanneet muutaman kerran. :/ Haluaisin nähdä hänet (miehen B), mutta se olisi varmasti väärin sitä miestä (A) kohtaan, jonka olen muutaman kerran nähnyt. Pelottaa, että esimerkiksi vuoden päästä tulevalla yhteisellä kesälomalla tulisi esiin erilaiset mielenkiinnon kohteet, jos jatkamme A:n kanssa. Toisaalta, mitä järkeä olisi "pilata" A:n kanssa kesken oleva juttu katsomatta ensin rauhassa esim. kuukauden ajan, toimiiko homma? Kannattaisiko minun vain rauhassa tapailla häntä ja katsoa, millaisia tunteita meillä A:n kanssa on/ei ole toisiamme kohtaan? Ehkä asia ratkeaa itsestään: joko epävarmuuden tunne vahvistuu tai unohdan kokonaan "toisen vaihtoehdon" ja haluan olla A:n kanssa?

Onko teillä neuvoja, miten voisin katsoa loppuun tämän "A-kortin" ja selittää vielä B:lle kiireistä? Tällöin voisin vaikka kuukauden päästä tavata hänet, jos hän olisi vielä sinkku ja jos homma ei A:n kanssa suju... sillä aikaa B tietenkin saa tavata muita naisia.

Tuntuu kamalalta, en haluaisi satuttaa ketään, vaan löytää vain miehen jonka kanssa palaset loksahtavat kohdilleen ja asettua aloilleni. Olen todella uskollinen ja huomioiva kumppani, enkä halua loukata ketään tässä matkan varrella, sopivaa kumppania etsiessäni.

No kumman kanssa muut asiat kolahtaa paremmin yhteen? Tuosta kun sai nyt selville että ainoastaan noi lomailujutut ois suurin pohdinnan aihe.

No kumman kanssa muut asiat kolahtaa paremmin yhteen? Tuosta kun sai nyt selville että ainoastaan noi lomailujutut ois suurin pohdinnan aihe.

Viikonloppujen ohjelma myös olisi ehkä luonnostaan samankaltaista tuon B:n kanssa - eli yhdessäolo olisi todennäköisemmin mielekästä kummallekin. Mutta hölmöähän tässä on se, että pohdin sellaista miestä, jota en ole kertaakaan nähnyt livenä.

Tämän miehen A kanssa kyllä luonteenpiirteet kieltämättä kolahtavat aika hyvin. B:n luonteesta en tiedä niin tarkkaan, kun emme tosiaan ole kertaakaan tavanneet. Paitsi että hän kirjoittelee hyvin innokkaasti ja vaikuttaa hyvin huomioivalta ja läheisyydenhaluiselta luonteeltaan, ja nämä sytyttävät minua... tosin on A:kin hellä ja huomioiva.

Silti sä pelaat kahdessa pöydässä yhtä aikaa?
Jos olisin herra A tai B niin ihan suosiolla jättäisin sinut etsimään herraa C ja itse keskittyisin etsimään naista joka on kiinnostunut minusta.
Olen mies enkä nappula sinun pelilaudallasi.

Mitä hiton väliä silläkään olisi?

Jos aa ei tunnu täysin oikealta, ehkä toinen tuntuu. Ja ellei, niin eikö sit pidä etsiä eteenpäin eikä ryhtyä suhteeseen jonkun "puoliksi oikean" kanssa?

Ehkä vaan kantsis kertoa sille A:lle ettei se kiinosta ennenku alkaa tekstailemaan sen sopivamman kanssa.

Kerran hän jos sanoi ettei olisi niin sopiva niin miksi roikottaa siinä?

Sullahan nyt on tapana pittää kimppakivaa mutta tämä tapaus B ei ehka ole niitä miehiä alkuunkaan ;)

Jos olisin herra A tai B niin ihan suosiolla jättäisin sinut etsimään herraa C ja itse keskittyisin etsimään naista joka on kiinnostunut minusta.

Onko ehdotuksia, miten voisin B:lle ilmoittaa olevani toistaiseksi estynyt tapaamaan? Ilman että hän tulkitsee, etten haluakaan tavata häntä? Hän tietenkin saa tavata vaikka 25 naista sillä välin, kun minä tutustun A:han... joten sinänsä siinä ei ole moraalista ongelmaa.

Onko ehdotuksia, miten voisin B:lle ilmoittaa olevani toistaiseksi estynyt tapaamaan? Ilman että hän tulkitsee, etten haluakaan tavata häntä? Hän tietenkin saa tavata vaikka 25 naista sillä välin, kun minä tutustun A:han... joten sinänsä siinä ei ole moraalista ongelmaa.
Sanot vaan, että sorry nyt mutta sulla on kiinnostavampi mies kiikarissa.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Ehkä vaan kantsis kertoa sille A:lle ettei se kiinosta ennenku alkaa tekstailemaan sen sopivamman kanssa.

Kerran hän jos sanoi ettei olisi niin sopiva niin miksi roikottaa siinä?

Sullahan nyt on tapana pittää kimppakivaa mutta tämä tapaus B ei ehka ole niitä miehiä alkuunkaan ;)

Ja miksi aapeen pitäisi valehdella ettei a kiinnosta?

Mun käsittääkseni on ihan luonnollista että saa tavata muitakin ellei seurustele kenenkään kanssa.

Vai mikä pointti seurustelulla sit enää on?

Miksi ihmeessä et tapaisi? Ei jonkun ihmisen tapaaminen ole mitään pettämistä. Näet sitten onko mies mitenkään kiinnostava. Näin miehenä sanon, että jos tapaa 100 naista sokkotreffeillä, ehkä joukossa on 1-3 kiinnostavaa.

Miksi ihmeessä et tapaisi? Ei jonkun ihmisen tapaaminen ole mitään pettämistä. Näet sitten onko mies mitenkään kiinnostava. Näin miehenä sanon, että jos tapaa 100 naista sokkotreffeillä, ehkä joukossa on 1-3 kiinnostavaa.

Totta, ja totta myös nimimerkin 0oo0 ajatus, ettei ehkä kumpikaan ole minulle sopiva kumppani, jos kävisin kummankin kanssa ulkona eikä kummankaan kanssa kolahda... Voihan se olla, että henkilö B:n kanssa ei edes synkkaisi lainkaan. Jospa tämä tästä selkiytyisi.

Stressaan vain sitä, että jos ihastunkin kahteen samaan aikaan. Ja sänkyyn en voisi mennä kahden kanssa tapaillessa.

Aloittajahan aikoi sanoa, että keskeyttää pelin nro 2, jota oli vasta valmisteltu. Nappulat eivät ole edes pöydällä vielä. Hän sanoo pelaajalle, että voi jatkaa peliä joskus myöhemmin, sillä nyt hänellä on muita kiireitä. Jos pelaaja on sillä välin löytänyt uuden pelikumppanin, se on ihan fine.

Mitä se odottava osapuoli menettää? Hänhän ei ole edes tavannut potentiaalista pelikumppiaan. Hän voi halutessaan jakaa nappulansa sillä aikaan jonkun toisen kanssa. Mutta on vielä olemassa mahdollisuus, että se naispelaaja ilmaantuu myöhemmin paikalle.

Yhteistyössä