mistä toi äiti saapui taloon ????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras

Äiti menetti ainoat lapsensa
26.06.2008 06:44

Äiti menetti Raumalla jouluaattona tapahtuneessa kaksoissurmassa ainoat lapsensa. Tapahtumasta on kulunut puoli vuotta, mutta niiden kertaaminen on hänelle edelleen hyvin traumaattinen kokemus.

- En ymmärrä tätä lainkaan. Lapset olivat minulle tosi tärkeitä ja olin ylpeä heistä. Oli hieno asia, että heillä oli elämä järjestyksessä. Lapset olivat minun elämäni. Nyt olen menettänyt kaiken, äiti sanoo IS:lle.

Äiti oli paikalla, kun hänen molemmat tyttärensä surmattiin raa'asti.

Veriteot tapahtuivat jouluaattona raumalaisessa omakotitalossa. Äiti saapui taloon juuri kun jouluateria oli syöty. Alkoi lahjojen jako. Lapset jakoivat lahjoja ja tunnelma oli äidin mukaan "kiva". Hän istui olohuoneessa sohvalla nuorimman tyttärensä vieressä.

Yht'äkkiä hän kuuli vanhimman tyttärensä huutavan: "Ai kun pistää, sattuu!".

- Luulin, että hän oli lyönyt itsensä, tai että hän oli pyörtynyt. Sitten kuulin hänen oman tyttärensä huutavan: "Pyyhkeitä!". Sen jälkeen menin täysin sokkiin, äiti kertoi keskiviikkona oikeudessa.
Markku Uotila

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1469520 tässä se uutinen tuosta ko. tapauksesta.

No eihä tuo ole sama, kun alotuksessa..
Tuosta tämänpäiväisestä IS uutisesta saa kyllä sen käsityksen,että kyseessä olis pienet lapset, mutta nämä lapset olivatkin jo aikuisia.

Niin, ne surmatut lapset olivat aikuisia jo, ja tuo äiti oli siis niiden jutussa mainittujen pienten lasten mummo...
Ja tuossa toisessa jutussa luki, että tää "mummo" oli mennyt toisen tyttärensä ja tämän ilmeisesti surmaajan siskon kanssa joulua viettämään toiselle surmatulle lapselleen, eli siinä se äiti saapui taloon.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1469520 tässä se uutinen tuosta ko. tapauksesta.

Mutta jos toi ap:n kirjoituksen äiti on niiden surmattujen naisten äiti?
Mun mielestä jotenkin :o koko juttu?

Taitaa se olla sama. Tuossa uusimmassa kerrotaan vaan äidin (eli mummun) näkökulmasta

Eihän tuossa mitään sekavaa sinänsä ole, selvä juttu vaikka motiivit onkin hämärän peitossa.. mutta ap:n laittamassa tarinassa tosiaan annetaan ymmärtää että kyseessä olisi pienet lapset eikä aikuiset naiset. Surullista jokatapauksessa.. :(

siis tossa lehtijutussa...jos *mummu* on istunut nuorimman tyttärensä vieressä ja vanhin tytär pisteltiin ..niin kuka sitten olisi se *..oma tytär..*?

on muuten saattanut tässä yhteydessä olla huono kirjoitustaito tuolla jutun kirjoittajalla...minä en mummua syytä...suoraan ainakaan....sitä vaan että kirjoittaja ei osaa ehkä kirjoittaa tyttärentytär...

Alkuperäinen kirjoittaja häh?:
siis tossa lehtijutussa...jos *mummu* on istunut nuorimman tyttärensä vieressä ja vanhin tytär pisteltiin ..niin kuka sitten olisi se *..oma tytär..*?

on muuten saattanut tässä yhteydessä olla huono kirjoitustaito tuolla jutun kirjoittajalla...minä en mummua syytä...suoraan ainakaan....sitä vaan että kirjoittaja ei osaa ehkä kirjoittaa tyttärentytär...

Mummo istui oman nuorimman tyttärensä (aikuinen tytär) vieressä, ja hänen toinen tyttärensä "pistettiin"... ja tämä "oma tytär", joka huusi jutussa pyyhkeitä, oli minun ymmärtämistaitoni mukaan tämän "pistetyn" tytär, siis mummon lapsenlapsi.

Yhteistyössä