Mistä tosi TOSI halvalla lapsille syksyksi vaatetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

matami

Vieras
Lapsia kuusi ja ei oikein noista ulkohousuista jää aina seuraavalle käyttöön, ainakaan muuhun kuin omaan pihaan.
Takitkin menee ehkä kahdella, sit on jo hihansuut rikki.

Eli mistä sais tilattua halvalla lapsille vaatetta?
Asun niin korvessa että täältä on pitkät matkat vaatekauppoihin, siksi mieluummin tilaisin kerralla kaikki kotiin.

Kiitos =)

Korjaamallakin saa aika kivaa aikaiseksi. Esim. takista voi leikata risat hihat poikki ja kääntää, niin jo on pienemmälle takki. Samoin housunlahkeita voi korjata. Minä ainakin olen ihan reteästi ommellut näkyvät paikat polviin ja persuksiin ja taas on kelvannut.

Kannattaisiko tehdä joskus kunnon reissu kirppikselle ja ostaa kasoittain vaatetta kerralla? Ainakin olisi halpaa.

Alkuperäinen kirjoittaja matami:
Lapsia kuusi ja ei oikein noista ulkohousuista jää aina seuraavalle käyttöön, ainakaan muuhun kuin omaan pihaan.

Asun niin korvessa että täältä on pitkät matkat vaatekauppoihin, siksi mieluummin tilaisin kerralla kaikki kotiin.

Kiitos =)
mulla olisi pieneksi jääneitä syys-talvivaatteita pojille koot 56-86, myyn halvalla , kiinnostaako?

Alkuperäinen kirjoittaja Elvispossu:
Alkuperäinen kirjoittaja matami:

Kiitos =)
mulla olisi pieneksi jääneitä syys-talvivaatteita pojille koot 56-86, myyn halvalla , kiinnostaako?

kiitos vaan mutta mulla on jo isompia.

Yhteistyössä