Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:
Mua kummastuttaa tuo kun ihmiset puhuu emman tuolista trip trap kopiona vaikka se täysin erinäköinen tuoli mutta ajtus on sama, musta kopio on täysin saman näköinen tuote. Mulla on trip trap "aito" kopio ja ostettu lastentarvike liikkeestä hinta 99? , sisältäen pöytälevyn jonka aitoon trip trappiin ainakin stokmannilla joutui ostamaan erikseen,
Ei Tripp Trappiin ole ymmärtääkseni olemassakaan pöytälevyä. Jotta ei se sunkaan sitten voi "aito" kopio olla.
kaikki herkut kuului hintaan.
Kyllä kuuluu ainakin Helsingin stokmannilla jossa tuliin on kaikenlaisia osia myytävänä erikseen ja tää mun tuoli on täysin aidon näköinen mutta vaan
Olet nyt kyllä väärässä. Onhan siihen osia, mutta EI pöytälevyä:
Tuoli, joka kasvaa lapsesi mukana
Lapset osallistuvat mielellään perhe-elämään. STOKKEn näkemys on, että lapsi on otettava mukaan yhteiseen toimintaan, erityisesti pöydän ääressä.
Sen vuoksi tuolissa ei ole tarjotinosaa. Tripp Trappin istuinlevyt ovat säädettävissä oikealle korkeudelle kunkin kehitysvaiheen mukaan. Tripp Trapp päästää jokaisen nauttimaan yhteisistä aterioista ja tuo iloa kotiin vuosiksi eteenpäin.
Ei siinä tosiaan ole pöytälevyä. Ne lisäosat on se kaari, pehmuisteet ja se hihna.